In trimestrul al treilea din 2010, grupul Henkel (Germania) a raportat vanzari de 3,9 miliarde euro, in crestere cu 13,7% fata de perioada similara din 2009. Divizia de adezivi si tehnologii specifice a inregistrat o majorare de 9,7% in perioada analizata, contribuind semnificativ la cresterea profitului operational al companiei cu 73%, pana la 501 milioane de euro. Henkel a vandut, astfel, in intervalul iulie - septembrie 2010 adezivi in valoare de 1,9 miliarde euro, toate subdiviziile si regiunile anuntand evolutii optime. Cele mai importante venituri au fost obtinute in tarile cu economii in curs de dezvoltare, precum cele din regiunea Asia-Pacific (cu exceptia Japoniei), Africa, America de Sud si Europa de Est. "Anul 2010 este un pas important spre atingerea obiectivelor noastre pentru anul 2012 si preconizam ca va fi cel mai bun an din istoria companiei. In perioada urmatoare, toate diviziile se vor dezvolta peste nivelul pietelor specifice", a declarat Kasper Rorsted, presedintele grupului.
Henkel realizeaza adezivi marcile Ceresit si Thomsit si in Romania, unde este prezenta inca din anul 1994. Societatea detine doua unitati de productie in Bucuresti (in cartierul Pantelimon) si in judetul Cluj (la Campia Turzii), avand o capacitate totala de peste 400.000 de tone pe an. Informatii suplimentare, la www.henkel.com