Color Smart, unic importator si distribuitor in Romania si Republica Moldova al brandurilor premium si premium plus Novacolor, Color Smart si Pittsburgh Paints, este in plina dezvoltare. Pentru noul an, compania vizeaza extinderea si consolidarea pozitiei in piata si estimeaza o cifra de afaceri in crestere cu pana la 35% fata de 2022, la o valoare de peste 4 milioane de euro.
„Estimam ca in anul 2023 sa atingem o cifra de afaceri de aproximativ 4,2 milioane euro. In 2022 am avut o crestere de aproximativ 25%, iar pentru 2023 ne asteptam la o majorare de 35%. Previzionam venituri mai mari din partea distribuitorilor si magazinelor partenere, de pana la 40% din totalul acestora. De asemenea, ne asteptam la o crestere semnificativa a ponderii proiectelor la cheie pe care le va realiza noua noastra echipa tehnica”, a declarat Catalina Trupsor, fondator si CEO Color Smart Distribution.
Compania a alocat un buget total de circa 500.000 de euro pentru planul de investitii in 2023. O parte dintre fonduri vor fi folosite pentru relocarea magazinului din Constanta si foarte probabil pentru redecorarea magazinului din Bacau. Totodata, anul viitor, Color Smart va aduce pe piata din Romania un nou brand, proiect pentru care a alocat mai mult de jumatate din suma destinata investitiilor totale din acest an. De asemenea, compania lucreaza la imbunatatirea sistemului informatic, prin introducerea unor sisteme de automatizari si tehnologie bazata pe inteligenta artificiala. Restul de bani vor fi directionati pentru materialele de suport vanzare, dar si in educatia si formarea oamenilor - traininguri, scoli de aplicare, etc.
„ In 2022 ne-am concentrat pe dezvoltarea in zona de vest a tarii si am deschis un showroom Color Smart in Timisoara, de unde coordonam distributia in intreaga regiune si reusim sa oferim servicii mai bune romanilor din vestul tarii care sunt tot mai interesati de designul interior. Pentru anul viitor, ne propunem sa fim in continuare cat mai aproape de specialistii si clientii care au nevoie de suport pe tot parcursul proiectelor. Astfel, avem in plan extinderea sistemului de distributie, dar si a retelei de magazine cu showroom-uri dedicate in orasele unde nu suntem inca prezenti, precum Buzau, Hunedoara, Targu-Jiu si Petrosani, Suceava- Botosani, Iasi. De asemenea, de la inceputul anului 2022 ne-am indreptat atentia catre depozitele de materiale de constructii cu o gama de produse dedicata acestui canal de vanzare si ne propunem sa identificam noi colaborari pe acest segment”, a mai declarat Catalina Trupsor.
Color Smart isi propune in noul an sa promoveze mai mult gama larga de servicii ce pot fi achizitionate de catre clienti, de la materiale si accesorii, la servicii de consultanta sau la proiecte la cheie realizate cu echipele sale de aplicatori. De altfel, proiectele la cheie au reprezentat circa 20% din totalul vanzarilor in 2022, iar pentru noul an compania isi propune dezvoltarea acestui segment. Pentru a reusi sa ofere clientilor echipe de specialisti performante, compania va continua sa organizeze cursuri pentru aplicatori la Academia Novacolor, unde formeaza meseriasi pentru materiale decorative diferite.
Color Smart se asteapta ca in 2023 oamenii sa investeasca mai mult in amenajari, chiar daca vor fi mai atenti la ceea ce cumpara, tinand cont ca se asteapta la un nou val de scumpiri in piata. Astfel, cel mai probabil clientii vor avea nevoie de mai multa consiliere pentru a-si optimiza costurile pastrand un nivel de calitate ridicat. In plus, in piata exista o cerere tot mai mare pentru finisaje de lux, iar Color Smart isi propune sa ofere mereu clientilor sai solutii care sa indeplineasca cele mai sofisticate cerinte in acest domeniu.