Concernul sud-coreean LG a consemnat, in primul trimestru din 2012, o cifra de afaceri de 12.230 miliarde woni - KRW (circa 10,56 miliarde USD), in scadere secventiala de 11,5% si cu 7,1% mai mica in raport cu intervalul ianuarie - martie 2011. Declinul este pus pe seama ciclicitatii sezoniere, precum si pe diminuarea cererii din Europa. Pe segmentul echipamentelor de uz casnic (ce include productia aparatelor din categoria HVAC), vanzarile au fost de 2.540 miliarde KRW, majorandu-se cu 5% in ceea ce priveste livrarile de modele de mari dimensiuni si de produse din categoria premium. In ceea ce priveste profitabilitatea, aceasta a fost imbunatatita prin aplicarea unor masuri speciale, ce au presupus dezvoltarea de produse noi, combinarea inteligenta a celor existente si sporirea eficientei costurilor. Pentru trimestrul al doilea, este de asteptat continuarea tendintei de incetinire a ritmului de dezvoltare in statele puternic industrializate, concomitent cu sporirea pretului la petrol, ceea ce va duce la majorarea cheltuielilor cu materiile prime. Pentru a raspunde in mod optim tuturor acestor provocari, strategia LG este de obtinere a pozitiei de lider al pietei prin diferentierea ofertei proprii si alocarea eficienta a resurselor, in vederea consolidarii afacerilor pe piata HVAC. Informatii suplimentare, la www.lg.com
Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.