RO EN
Coșul este gol

GEBERIT: Vanzari de 2,2 miliarde CHF, in 2009

Concernul Geberit Group, din Elvetia, specializat in productia si comercializarea de instalatii sanitare, a realizat, in 2009, o cifra de afaceri de 2,18 miliarde CHF, in scadere cu 11,2% fata de anul anterior. In ultimul trimestru al lui 2009, vanzarile au totalizat 501 milioane CHF, in crestere cu 1,3% fata de intervalul precedent. Aceasta situatie poate fi pusa, in opinia expertilor, pe seama ajustarii puternice a raportului CHF-euro.
In toate regiunile in care compania este activa si pe toate pietele aferente, rezultatele ultimului trimestru au fost vizibil mai bune, daca se realizeaza o comparatie cu primele 9 luni. In Europa, incasarile s-au diminuat in 2009 cu o cota de circa 6%, singura zona in care s-au inregistrat cresteri fiind Franta (+2,2%), in vreme ce in Germania au fost pastrate rezultatele din 2008. Scaderi usoare au fost consemnate in Benelux (-2,7%), Elvetia (-3,7%) si Austria (-5%), iar diminuari mai accentuate in Italia (-14,2%), Marea Britanie/Irlanda (-11,8%), statele nordice (-13,6%), Europa Centrala si de Est (-18,5%) si Peninsula Iberica (-25,7%). Conditiile de livrare au fost dificile in Orientul Mijlociu/Africa (-13,8%) si America (-15,1%). Cea mai buna situatie a fost raportata pentru Extremul Orient/Pacific, unde scaderile au fost nesemnificative. Unul dintre cele mai importante evenimente care au avut loc in ultima perioada a fost constituit de preluarea activitatii partenerului de vanzari din India, cu sediul in Bangalore si reprezentante in Mumbai si Delhi, care a reusit, in ultimii ani, sa transforme Geberit in lider al pietei locale de instalatii sanitare. Informatii suplimentare, la www.geberit.com

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter