RO EN
Coșul este gol

DAIKIN: Sporuri de 40% ale vânzărilor, generate de cererea din zonele emergente

Desi economia europeana a inceput sa dea deja primele de revigorare, Daikin si-a focalizat, in continuare, atentia spre consolidarea propriilor retele de distributie existente in regiunile aflate in curs de dezvoltare, unde cererea a inregistrat cote inalte de crestere. Un accent deosebit a fost pus pe livrarile din Turcia. Pe segmentul instalatiilor de uz rezidential, masurile de promovare au vizat in principal Europa de Sud, cele mai bune rezultate fiind consemnate in Italia. In ceea ce priveste echipamentele cu destinatie comerciala, solutiile VRV au avut un succes deosebit in special in statele cu economii emergente. De asemenea, incasarile consemnate  de dealeri au fost superioare nivelului consemnat in perioada anterioara, gratie cresterii livrarilor de pompe de caldura destinate instalarii la imobile de locuit. Datele oficiale indica, pentru trimestrul al treilea al anului fiscal 2013 - 2014 (care se incheie la 31 martie a.c.), vanzari de 411,4 miliarde yeni (circa 4 miliarde USD), ceea ce constituie o majorare de 44% fata de intervalul de referinta. La nivelul primelor noua luni ale exercitiului financiar analizat, livrarile au totalizat 1.333 miliarde yeni (+42%). Pentru intregul an, expertii niponi mizeaza pe o crestere de 37%, pana la cota de 1.770 miliarde yeni. In Romania, Daikin Airconditioning Central Europe a raportat, pentru 2012, o cifra de afaceri de 52,4 milioane de lei, reprezentand o crestere de peste 10% fata de anul anterior. Pentru informatii suplimentare, click aici.
 

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter