RO EN
Coșul este gol

SIGNIFY inregistreaza o consolidare puternica pe segmentul LED

Liderul mondial in solutii de iluminat Signify (noua denumire oficiala a companiei Philips Lighting) a raportat pentru trimestrul al doilea al anului 2018 o cifra de afaceri de 1,5 miliarde euro si o marja a profitului operational de 8,4%. Chiar daca la nivel general vanzarile au consemnat o contractie de 3,4% in termeni comparabili fata de anul precedent, pe segmentul solutiilor LED, ce reprezinta 70% din totalul livrarilor grupului, vanzarile au fost mai mari cu 4,7%. Analiza rezultatelor aferente semestrului intai a.c. indica venituri de 3,03 miliarde euro (-3,4%), in conditiile in care divizia LED a anuntat o imbunatatire de 5,3% a rezultatelor financiare. Conducerea Signify a aratat ca in perioada analizata profitabilitatea s-a imbunatatit in mod net in cadrul diviziilor de lampi, LED si solutii profesionale, dar a ramas la cote scazute la nivelul sectiei de produse de uz casnic. Pentru a asigura eficientizarea activitatii au fost reduse costurile si capitalul lucrativ, reusindu-se astfel o imbunatatire structurala a generarii de numerar. Desi anul curent nu a inceput sub cele mai bune auspicii, fiind de asteptat in continuare conditii dure de piata, managementul companiei este optimist in ceea ce priveste rezultatele din a doua parte a anului curent, cu toate ca avansul respectiv nu va fi suficient pentru a asigura o crestere fata de precedentul an fiscal. Pe piata autohtona activeaza reprezentanta Philips Romania care, in 2017, a raportat o cifra de afaceri de 426,2 milioane de lei, cu 10,7% mai mare fata de valoarea din anul precedent.
 

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter