Schneider Electric a anuntat noi detalii despre capacitatile sale de consiliere a clientilor cu privire la tehnologiile avansate de inteligenta artificiala si isi propune sa dezvolte solutii personalizate pentru nevoile lor specifice.
In propriul AI Hub, Schneider Electric combina competenta celor peste 200 de experti in inteligenta artificiala cu expertiza companiei in domeniul sau principal de business, pentru a ajuta clientii sa descopere noi modalitati de a colecta informatii, de a prezice, de a simula si de a lua decizii concrete pe baza unor cantitati mari de date.
„Informatiile bazate pe date sunt solicitate constant. Colectarea datelor cu ajutorul inteligentei artificiale este adesea un exercitiu care deschide ochii, dezvaluind oportunitati de imbunatatire fara precedent. Credem ca putem impartasi cu clientii nostri toate cunostintele noastre si lectiile valoroase invatate din implementarea AI in cadrul companiei”, a declarat Philippe Rambach, Chief AI Officer al Schneider Electric.
Condusa de initiativa sa strategica, „AI at scale”, compania a depus 18 brevete de tehnologie AI in 2022. De asemenea, a imbunatatit 15 solutii cu capabilitati AI adresate clientilor si a dezvoltat peste 20 de aplicatii interne AI. Aceste progrese se concentreaza pe eficienta energetica si provocarile in materie de sustenabilitate, precum si pe eficienta interna.
In prezent, expertii in inteligenta artificiala si date de la Schneider Electric poseda toate capacitatile si experienta necesare pentru a dezvolta aplicatii AI de ultima ora in domeniile electrificarii, automatizarii si decarbonizarii. Acest obiectiv include domenii precum managementul microretelei, managementul alarmelor, optimizarea HVAC pentru cladiri, managementul vehiculelor electrice (EV), incarcarea inteligenta, managementul activelor, eficienta energetica pentru procesele de productie, optimizarea fluxului de gH2 si multe altele.