Grupul Beghelli, specializat in promovarea de materiale pentru iluminat si tehnica de securitate, a raportat pentru primele 9 luni ale lui 2009 o cifra de afaceri consolidata de 109,5 milioane de euro, in scadere cu 19,5% fata de intervalul similar din 2008. Pentru trimestrul al treilea, vanzarile au fost de 33 milioane de euro (-29,6%), ceea ce indica o accentuare a trendului descendent in a doua jumatate a anului trecut. Veniturile concernului au fost puternic afectate de criza economica mondiala, care a influentat negativ acest domeniu de activitate.
Pe segmentul iluminarii in situatii de urgenta, incasarile au fost de 98,5 milioane de euro (-20,6% comparativ cu primele 9 luni ale anului anterior). Referitor la celelalte activitati (panouri fotovoltaice de uz casnic si sisteme de securitate), scaderile au fost de numai 8%, cifra de afaceri fiind de 11 milioane de euro. Conform opiniei reprezentantilor companiei, diminuarile sunt compensate de strategia implementata, care a vizat orientarea spre segmentul energiei regenerabile, domeniu in care oferta Beghelli este foarte competitiva. De asemenea, recent, societatea s-a implicat intr-o serie de proiecte care au ca obiectiv dezvoltarea de solutii de economisire a energiei utilizate pentru iluminare, fapt care a contribuit la mentinerea profitabilitatii in limite acceptabile. In ceea ce priveste livrarile la export, acestea s-au situat la nivelul de 36,4 milioane de euro, in scadere cu 15% fata de anul precedent. Pe piata autohtona, produsele companiei sunt distribuite de societatea Beghelli Elplast Romania, din Bucuresti. Informatii suplimentare, la www.beghelli.com