Grupul suedez SSAB, specializat in executia de structuri si profile metalice pentru constructii, a consemnat, in trimestrul al treilea a.c., o cifra de afaceri de 10,9 miliarde coroane suedeze (SEK), echivalentul a 1,2 miliarde euro. A fost consemnata, astfel, o crestere de 10% fata de aceeasi perioada din 2010. Totodata, SSAB a inregistrat, in primele noua luni a.c., venituri de 33,74 miliarde SEK (3,7 miliarde euro), cu 14% mai mare fata de intervalul similar al anului trecut. "In perioada iulie - septembrie 2011, subsidiarele de pe cele doua continente americane au anuntat cresteri semnificative ale castigurilor si fluxurilor de lichiditati. Totodata, livrarile din Asia inregistreaza noi recorduri, in timp ce conditiile de pe pietele din Europa se mentin dificile, avand in vedere acutizarea crizei datoriilor suverane", se mentioneaza in raportul financiar trimestrial al companiei. In ansamblu, perspectivele pentru anul in curs sunt pozitive, managementul companiei estimand o continuare a cresterii nivelului cererii in comparatie cu anul anterior. Informatii suplimentare, la www.ssab.com
Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.