Producatorul de tigla metalica Final Distribution a incheiat anul 2013 cu o crestere de 15% a cifrei de afaceri fata de nivelul anului anterior, pana la circa 23 milioane de lei. Evolutia optima s-a datorat, potrivit reprezentantilor companiei, extinderii gamei de produse si accesarii unor noi piete de desfacere (pe plan intern si extern). "Incertitudinile de pe piata autohtona determina reorientarea catre cele externe, pentru a contrabalansa eventualele dezechilibre. Exportul inseamna accesarea unor oportunitati ce prezinta, desigur, riscuri specifice, dar daca strategia si oferta sunt corecte, avem suficiente sanse. In ansamblu, anul 2014 va reprezenta o perioada de consolidare atat pe plan intern, cat si peste hotare", a declarat Dan Mircescu, director general al Final Distribution.
Compania detine o fabrica in Baicoi (judetul Prahova), cu o capacitate anuala de productie de un milion mp de tigla metalica, 3,5 milioane de metri de burlane si un milion de metri de jgheaburi, toate promovate sub marca proprie, Novatik. Pentru 2014, conducerea firmei si-a propus sa investeasca peste 250.000 de euro in echipamente si solutii IT de ultima generatie, in vederea cresterii eficientei productiei si a calitatii produselor. Vanzarile de tigla metalica Novatik s-au inscris, in 2013, pe un trend ascendent, ce a depasit cu 200% nivelul anului 2012. Pentru informatii suplimentare, click aici!