
Segmentul autohton al invelitorilor pentru acoperis urmeaza un curs ascendent in contextul trendului pe care il inregistreaza intreaga piata a constructiilor, care a avut anul trecut o valoare de 10,5 miliarde de euro (+36%, comparativ cu 2006), urmand ca in 2008 sa se majoreze cu 30%. "Potrivit unui studiu al Neomar Consulting, in 2007, tigla metalica a reprezentat peste 70% din piata invelitorilor. Numai in ultimii patru ani, segmentul tiglelor metalice a crescut de la 15,3 milioane de euro, in 2004 (dintr-un total al pietei de invelitori de 41,4 milioane de euro), la 80,5 milioane de euro in 2007. Conform evolutiei de pana acum, se estimeaza ca, pana la sfarsitul anului, valoarea vanzarilor de invelitori din tigla metalica sa ajunga la 108,52 milioane de euro, dintr-o valoare totala a pietei totala acoperisurilor de 177,1 milioane de euro. Chiar daca in anul 2009 tendinta de crestere va fi mai mica decat in 2008, estimam ca cererea de tigla metalica marca Gerard se va majora", a precizat reprezentantul companiei. Informatii suplimentare, la www.finaldistribution.ro