Wizrom Software a inregistrat afaceri de peste 6,3 milioane de euro in 2021. Cifra este in crestere cu aproximativ 500.000 de euro, respectiv 8%, comparativ cu anul anterior.
„In pandemie, multe companii au amanat proiecte de anvergura, insa s-au folosit de aceasta perioada de ragaz pentru a investi si accelera digitalizarea si automatizarea proceselor de lucru. Astfel, a crescut cererea pentru solutiile oferite de Wizrom dedicate optimizarii business-ului si am reusit sa atragem un numar semnificativ de clienti noi. In prezent, constatam deja semne de crestere si suntem optimisti inclusiv pentru rezultatele financiare din acest an. Acelasi optimism il percepem si din partea clientilor nostri”, precizeaza Adrian Bodomoiu, Director General in cadrul Wizrom Software.
Pana in acest moment, numarul clientilor Wizrom Software a crescut de la 4.100 la 4.250, in special dinspre zona de antreprenoriat si freelancing, in primul rand datorita cresterii solicitarilor pentru solutia MyWiz - o platforma online pentru contabilitatea si managementul companiilor mici dezvoltata de companie la inceputul anului 2021.
Companiile investesc in managementul resurselor umane
Multe companii, de la IMM-uri si pana la multinationale, au investit in managementul resurselor umane, iar cererea pentru software-urile HR a crescut cu aproape 50% in cazul solutiilor Wizrom. In acelasi timp, au crescut solicitarile pentru solutia ERP dedicata gestionarii si planificarii activitatilor companiilor de productie, pe fondul unei perioade in care intreaga industrie de manufacturing a realizat necesitatea digitalizarii si reinventarii proceselor de business, ca urmare a schimbarilor impuse si de pandemie.
Mai mult, in ultima perioada, Wizrom a inregistrat o crestere semnificativa in ce priveste derularea de proiecte in cloud. Ponderea acestora raportat la numarul total al proiectelor este acum de circa 60%, comparativ cu media de 20 - 30% in anii anteriori. Wizrom a investit intr-un cloud privat, cu arhitectura si tehnologii de securitate moderne.
Trendul ascendent al digitalizarii companiilor din Romania, inceput in 2020, se va mentine si in 2022, subliniaza specialistii Wizrom. Sunt raportate investitii din ce in ce mai semnificative, atat in zona de automatizare a proceselor repetitive, cat si in furnizarea unei experiente multi-level pentru clienti, mai ales in ceea ce priveste protectia datelor si a vietii private sau in adoptarea de noi tehnologii pentru toate sectoarele.