DocProcess, o companie antreprenoriala romaneasca specializata in dezvoltarea de solutii digitale pentru automatizarea proceselor de business, inaugureaza un birou comercial la Paris. Noul birou din Franta marcheaza o etapa importanta in procesul de extindere a brandului si a solutiilor DocProcess pe pietele europene. Compania, care are deja un centru de cercetare si dezvoltare la Grenoble, intentioneaza sa ajunga la 25 de angajati pe piata franceza si 1 milion de euro in venituri inregistrate din partea clientilor francezi pana la sfarsitul acestui an.
Infiintata in 2005, DocProcess lucreaza cu peste 3.500 de clienti mari locali si internationali. Inainte de deschiderea biroului din Paris, DocProcess avea deja un portofoliu amplu de clienti straini, lucrand cu retaileri francezi prezenti pe piata romaneasca, precum Carrefour si Cora. Avand in vedere modificarile favorabile ale legislatiei franceze care se preconizeaza ca vor grabi procesul de transformare digitala a companiilor locale, DocProcess estimeaza o crestere accelerata pe piata franceza in 2020 si in anii urmatori.
„Franta a fost intotdeauna o piata strategica pentru DocProcess si consideram ca semnificatia acesteia va creste in anii urmatori. In decembrie 2019, autoritatile legislative franceze au publicat legea Loi de Finances 2020, care solicita ca, pana cel tarziu in ianuarie 2025, toate facturile B2B sa fie emise in format electronic, sprijinind astfel procesul de transformare digitala a companiilor. Vrem sa beneficiem de acest context favorabil si sa fim in avangarda aprobarii legii si in Franta, similar cu rolul pe care il avem si pe piata romaneasca”, a declarat Liviu Apolozan, Fondator si Presedinte al Consiliului de Administratie DocProcess.
Aceasta este cea de-a doua locatie deschisa de companie in Franta, DocProcess inaugurand in mai 2018 un centru de cercetare si dezvoltare in Grenoble, care astazi are o echipa de 12 ingineri. Pana la sfarsitul anului 2020, DocProcess preconizeaza ca va ajunge la un numar de 75 angajati, dintre care 25 localizati in Franta.
Francezul Christophe Lacaze, recent numitul CEO DocProcess France si VP of International Sales, va conduce biroul din Paris. Absolvent in stiinte si business, Christophe Lacaze are o experienta de peste 30 de ani in sectorul tehnologic, ocupand in trecut pozitii de conducere in companii internationale. Si-a inceput cariera la BEA Systems, un start-up la momentul respectiv, si dupa 10 ani a fost numit Director de Vanzari in cadrul gigantului Oracle. In 2010 s-a alaturat companiei SAS ca Director de Vanzari la nivel national pentru a revitaliza activitatile acestei companii in Franta. Din 2017 a indeplinit functia de Director General al ITESOFT si a supravegheat trecerea la modelul SaaS, pozitie pe care a ocupat-o pana in momentul in care s-a alaturat echipei DocProcess.
"Franta este o tara in care trebuie sa fii atat cu picioarele pe pamant dar si cu capul in nori pentru a avea succes. Ceea ce m-a incantat cel mai mult cand m-am alaturat echipei DocProcess a fost faptul ca este singura companie care imbina cu succes o viziune indrazneata cu o executie meticuloasa in abordarea privind automatizarea ecosistemelor de business. Datorita pragmatismului si a solutiilor sale solide, impreuna cu o atitudine care premiaza ambitia si inovatia, DocProcess este unic pozitionata nu doar pentru a raspunde celor mai presante nevoi ale companiilor, dar si pentru a anticipa evolutii viitoare," a declarat Christophe Lacaze, CEO DocProcess France.
DocProcess se pregateste pentru inaugurarea biroului comercial din Franta inca din a doua jumatate a anului 2019, incepand procesul de recrutare pentru pozitia de CEO in septembrie 2019. Desi Franta se afla in carantina, cauzata de pandemia COVID-19, echipa franceza este deja operationala si a inceput colaborarea cu unele companii locale. In urmatoarele luni, aceasta va avea in vedere atragerea companiilor din industria de retail, productie si logistica, deoarece aceste sectoare sunt cele mai interesate de procesul de digitalizare. Beneficiind de locatia strategica, in viitor, planurile de management pentru biroul din Paris vor avea ca obiectiv si atragerea de clienti din tarile vecine vorbitoare de limba franceza precum Belgia, Luxemburg sau Elvetia.
DocProcess incurajeaza companiile sa elimine utilizarea hartiei, in beneficiul crearii unui ecosistem digital si a automatizarii proceselor de achizitie, vanzari, logistica si financiar-contabile. Prin intermediul Platformei DocXchange si a suitei de produse precum DxComanda, DxFactura, DXLogistica, DxArchive si DxContract, DocProcess ajuta companiile sa reduca marja de eroare, sa permita lucrul la distanta si sa imbunatateasca productivitatea angajatilor, eliminand sarcinile repetitive din lista de activitati.