RO EN
Coșul este gol

ABN Systems: Crestere cu 136% a vanzarilor de accesorii IT Tellur Green

Vanzarile de produse din gama Tellur Green a crescut cu 136% intre trimestrul al doilea si al patrulea al anului 2022, potrivit ABN Systems International, care a lansat, anul trecut, prima gama de accesorii IT&C realizata din materiale naturale, reciclate sau reciclabile. Tellur este singurul brand 100% romanesc care acopera o gama larga de accesorii IT&C si produse Smart Home, iar ABN Systems, companie listata pe piata AeRO a Bursei de Valori Bucuresti (BVB), isi propune ca cel putin 85% dintre produsele Tellur sa fie „green" pana in 2030.
Produsele Tellur Green - intre care se numara cabluri, casti si boxe portabile Bluetooth, baterii externe, incarcatoarele wireless si auto, tastaturi si mousi - sunt certificate ca prietenoase cu mediul pe baza procesului de productie si a materialelor folosite: fibra de grau, nailonul reciclat si plasticul reciclabil. De asemenea, ambalajele acestor produse sunt confectionate din carton reciclat.
Toate versiunile „green" ale produselor Tellur indeplinesc aceleasi functii precum versiunile lor traditionale, oferind acelasi nivel de performanta, dar sunt fabricate intr-o maniera responsabila si etica, respectand normele de reglementare in fiecare dintre cele 33 de pietele, din Europa, America de Nord, Africa si Asia, pe care activeaza compania.
Ceea ce le diferentiaza sunt materialele „verzi" folosite. Astfel, pana la 96% din compozitia unui cablu de incarcare Tellur Green reprezinta nailonul reciclat si fibra de grau, care este 100% biodegradabila. In cazul unei tastaturi din aceeasi categorie, materialele folosite sunt fibra de grau (35%) si plasticul ABS (65%) - un material durabil, care nu degaja substante toxice de-a lungul timpului, nici nu se descompune in microparticule si este 100% reciclabil.
Potrivit celui mai amplu studiu privind interesul consumatorilor fata de produsele sustenabile, desfasurat de Economist Intelligence Unit (EIU), cautarile online pentru astfel de produse au urcat cu 71% intre 2016 si 2020, pe plan mondial. Cercetarea EIU a fost efectuata pe esantioane reprezentative pentru 80% din populatia lumii, deopotriva din tari dezvoltate si emergente. Ulterior, un studiu YouGov, din 2022, a relevat faptul ca, pentru 72% dintre consumatorii britanici, sustenabilitatea a devenit unul dintre criteriile care determina decizia de achizitie.
„Actionand de peste 20 de ani in sectorul IT&C, am invatat sa anticipam tendintele pietei, inca dinainte de a deveni dominante. Astfel, am fost convinsi ca produsele prietenoase cu mediul sunt deja o optiune de cumparare pentru o categorie de cumparatori, deocamdata minoritara, dar care va deveni tot mai numeroasa, in urmatorii ani, iar - spre sfarsitul acestui deceniu - probabil ca va fi majoritara. Deocamdata, versiunile Tellur Green ale unor produse reprezinta mai putin de 10% din totalul vanzarilor Tellur, dar rata de crestere a cererii este peste asteptari. Aceasta ne intareste convingerea ca, pe masura ce oamenii devin familiarizati cu accesoriile IT&C realizate din materiale biodegradabile, reciclate sau reciclabile, dar care au o calitate si un pret comparabile cu ale versiunilor traditionale, vor alege variantele 'green'. Suntem constienti ca este inca nevoie de educarea publicului consumator, dar suntem bucurosi sa continuam eforturile in aceasta directie", a declarat George Barbu, CEO al ABN Systems International.
Dintre produsele Tellur Green, conduc in topul vanzarilor: (1) Incarcatorul priza Tellur Green 38W Type-C PD20W + USB QC3.0, (2) Boxa portabila Bluetooth Tellur Green si (3) Cablul Tellur Green Type-C to Type-C, 3A, PD60W.
In completarea responsabilitatii fata de mediu, ce deriva din materialele incluse in produsele Tellur Green, ABN Systems International aloca 1% din valoarea vanzarilor acestei game Asociatiei „Plantam Fapte Bune". Sumele stranse in 2022, alaturi de voluntari din echipa ABN, au contribuit la desfasurarea unui proiect de impadurire la Calugareni, judetul Giurgiu.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter