Vineri, 17 noiembrie, incepe la Palatul Parlamentului ultimul targ imobilliar al anului, Salonul Imobiliar Bucuresti unde se vor lansa noi proiecte rezidentiale cu investitii de zeci de milioane de EUR. Soho Unirii (proiect de 236 de apartamente dezvoltat de London Partners pe strada Verzisori), o investitie de 22 milioane EUR isi lanseaza oferta in cadrul salonului. O alta noutate este proiectul Green Park Herastrau, un ansamblu de 164 de apartamente de pe strada Barajul Argesului.
Totodata, in premiera pentru un targ, vor fi prezente proiectele Aviatiei Park si Luxuria Domenii. In total, peste 70 de ansambluri rezidentiale isi vor prezenta oferta in cadrul Salonului Imobiliar Bucuresti, inclusiv proiectele care au livrat cele mai multe unitati din acest an pe piata bucuresteana: Metalurgiei Park Residence, Greenfield Residence si Cosmopolis, oferind astfel posibilitatea vizitatorilor de a cumpara un apartament recent finalizat. Piata veche, cu apartamente construite inainte de anul 2000, va fi si ea promovata cu oferte de vanzare si inchiriere, intr-o zona special amenajata.
Ajuns la a treia editie, Salonul Imobiliar Bucuresti s-a impus drept unul din cele mai importante evenimente de profil, desfasurandu-se acum in trei sali din cadrul Palatului Parlamentului: IC Bratianu, Take Ionescu si Unirii. Accesul vizitatorilor se va face din Pta Constitutiei. Programul de vizitare este urmatorul: vineri, intre 12.00- 19.00, ultima ora de intrare - ora 18.00, sambata intre 10.00 - 19.00, ultima ora de intrare - ora 18.00, duminica intre 10.00 - 18.00, ultima ora de intrare - ora 17.00. Pretul unui bilet este de 20 lei.
Despre Salonul Imobiliar
Face parte din portofoliul K Group, un consortiu de companii active in domeniul organizarii de evenimente, cu o cifra de afaceri anuala cumulata pe grup de 2,5 milioane EUR. Povestea K Group incepe in urma cu 18 ani, cand a pus bazele Bon Mariage, prima agentie full service de organizare de nunti. In 2007 a inceput sa organizeze targul de nunti, Mariage Fest, care are in prezent trei editii pe an, cu o medie de 7.500 de vizitatori per editie, iar din 2012 organizeaza anual Salonul Auto Moto, un eveniment maraton cu un trafic de 50.000 de persoane. Cu Salonul Imobiliar, K Group inchide un cerc al evenimentelor pe care le organizeaza pentru cele mai importante momente din viata unei famili: nunta, achizitionarea unui autoturism si a locuintei.