Fondul National de Garantare a Creditelor pentru Intreprinderile Mici si Mijlocii (FNGCIMM) aplica noi masuri in vederea optimizarii fluxului de garantare pentru proiectele din cadrul Programului Start-Up Nation. Consiliul de Administratie al FNGCIMM a aprobat crearea unui mecanism aplicabil exclusiv garantiilor necontragarantate acordate in cadrul Programului Start-Up Nation, de eliminare a transmiterii Certificatului de Atestare Fiscala, asigurand astfel o si mai mare fluidizare a procesului de avizare a garantiilor pentru acest program.
Ca urmare, incepand cu data de 28.11.2017, pentru solicitarile de garantii pentru care nu se solicita contragarantarea, Certificatul de Atestare Fiscala va trebui sa fie in termenul de valabilitate la data aprobarii finantarii de catre banca. In acest fel, expirarea Certificatului de Atestare Fiscala pe parcursul procesului de analiza nu mai constituie un motiv de respingere a dosarelor solicitantilor. FNGCIMM continua sa ia masuri de optimizare a procesului de garantare si in vederea scaderii intervalelor de timp in care dosarele beneficiarilor proiectelor se afla in analiza la Fond. Masurile luate au ca scop dinamizarea acordarii garantiilor in cadrul Programului Start-Up Nation.