Cesarom, membru al grupului Lasselsberger si principalul producator local de placi ceramice, anunta finalizarea procesului de rebranding si dezvaluie noua sa identitate care promoveaza flexibilitatea, creativitatea si profesionalismul ca elemente definitorii pentru activitatea companiei.
„Decizia rebrandingului a avut la baza dorinta obtinerii unui brand dinamic, cu o arhitectura noua, moderna, asociat cu imaginea unui produs fabricat in Romania care sa convinga partenerii ca produsele romanesti Cesarom reprezinta solutia fireasca pentru amenajarile rezidentiale, comerciale sau industriale”, a declarat Sergiu Apolzan, Director de Vanzari si Marketing al Lasselsberger Ceramics Romania.
Odata cu rebrandingul, Cesarom isi consolideaza pozitia in fata publicului ca lider inovator intr-o piata extrem de dinamica atat din punct de vedere tehnic, al pretului si mai ales estetic. Inspirata din cei peste 50 ani de experienta pe piata locala, noua identitate Cesarom mizeaza pe creativitate, profesionalism si flexibilitate, atribute distinctive ale acestui brand.
„Noua identitate doreste sa transmita clientilor nostri faptul ca cei 50 de ani de traditie au ca rezultat astazi o intelegere profunda a necesitatilor pietei si a tendintelor in amenajare ale romanilor”, a mai spus Sergiu Apolzan.