Bravo Europa, producator si distribuitor specializat in solutii metalice de acoperire si placare, sustine de peste 10 ani proiectele de responsabilitate sociala, din varii domenii, in tarile in care activeaza. Astfel, prin intermediul Bel Profile, compania sprijina performanta in domeniile sportiv si cultural si se implica activ in dezvoltarea comunitatilor pentru ca fiecare membru al acesteia sa isi foloseasca cat mai mult din potentialul sportiv, intelectual, creativ si emotional si sa obtina performanta la care ravneste. Sub egida brandului Bravo, compania sustine societatea si nevoile acesteia implicandu-se activ in multiple actiuni care au la baza grija pentru mediu si comunitatile locale. De peste un deceniu, BRAVO EUROPA continua sa sustina sportul, cultura, mediul si cauzele speciale, investind in proiectele de responsabilitate sociala un buget semnificativ din cifra de afaceri a companiei. De la an la an, sumele alocate proiectelor tip CSR au crescut, astfel ca, in 2017 grupul a prevazut pentru aceste cauze peste 60.000 de euro.
“In esenta, orice activitate economica are la baza o serie de necesitati sociale si umane. Din acest motiv, noi consideram ca este de datoria fiecarei companii de succes sa contribuie, in masura resurselor de care dispune, la sustinerea si dezvoltarea societatii. Sustinerea proiectelor de tip CSR reprezinta una dintre principalele valori ale culturii organizationale BRAVO EUROPA care va continua sa investeasca in acestea pe termen lung. Politica de responsabilitate sociala a grupului vizeaza trei directii de implicare, respectiv: performanta in domeniile sportiv si cultural si sustinerea societatii si a nevoilor acesteia.” declarat Adrian Minuta, CEO BRAVO EUROPA.
O componenta importanta de sustinere a comunitatii in care activeaza o reprezinta grija pentru mediu si societate. Grupul de companii s-a implicat activ in sustinerea scolilor dedicate copiilor cu nevoi speciale, famiilor si pacientilor cu probleme grave de sanatate, atat in Romania cat si in Cehia si Germania. In cadrul acestor initiative BRAVO EUROPA a realizat parteneriate cu fundatii precum Regina Maria sau Make-A-Wish Romania, asociatii ca Habitat for Humanity, scolile Ibsenka si „Joc de copil” dedicate copiilor cu nevoi speciale, Asezamantul social „Sfanta Maria” si miscarea sociala “Let’s Do It Romania”. In domeniul sportiv, BRAVO EUROPA, prin intermediul Bel Profile, promoveaza excelenta si sustine performanta fiind de-a lungul timpului sponsorul unor mari campioni precum Alina Dumitru sau Mihai Leu, dar si al unor federatii de sport, printre care Federatia Romana de Alpinism si Federatia Romana de Aero Modelism. De asemenea, grupul sustine viitorul sportului romanesc, sponsorizand scoli de sport cum ar fi Sports Business Academy, “Academia de Golf Demis Papillon” sau competitii precum Turul Ciclist al Sibiului.
Alina Dumitru, Campioana Olimpica la judo, a adaugat: “In toate demersurile pe care le facem avem nevoie de un partener puternic. Pentru mine, BRAVO EUROPA a reprezentat unul dintre acesti parteneri. Colaborarea a fost una frumoasa iar eu m-am bucurat de o sustinere completa. Sper ca grupul de companii sa ajute in continuare sportivii, deoarece acest gest este unul nobil, cu care se pot mandri.” Implicarea in aria culturii reprezinta o oportunitate unica de a contribui in mod substantial la dezvoltarea unui viitor deschis ideilor diverse, frumosului si artei. Festivalul International de Teatru de la Sibiu reprezinta un proiect cultural sustinut pe durata a patru editii de catre companie, ca partener. Acesta este un eveniment ce promoveaza excelenta in artele spectacolului iar la nivel international a ajuns sa fie cel mai mare festival de de acest tip din Europa, ca amploare, dimensiune si calitate a evenimentelor.