RO EN
Coșul este gol

BOSCH: Firma este pregatita pentru provocarile viitorului

Stuttgart/Gerlingen - La nivel international, Grupul Bosch a debutat cu dreptul in anul fiscal 2011. In ciuda incertitudinii create de evenimentele din Japonia, compania vede in continuare perspective favorabile de crestere si profit. „Nimeni nu poate spune deocamdata care sunt efectele concrete ale dezastrului din Japonia. Totusi, credem in continuare ca cifra de afaceri a companiei va depasi pentru prima data valoarea de 50 de miliarde de euro, in anul 2011”, a spus Franz Fehrenbach, presedintele Consiliului de Administratie al Grupului Bosch, la conferinta anuala de presa sustinuta la Stuttgart. Compania are ca obiectiv mentinerea unei rentabilitati comerciale de 7 - 8%. Cifrele inregistrate in primul trimestru sustin aceasta previziune: volumul total de vanzari al Grupului Bosch, furnizor de tehnologii si servicii, a crescut in primele trei luni din 2011 cu circa 15% fata de aceeasi perioada a anului trecut.
 
 
Serviciul de Comunicate si Anunturi Agenda Constructiilor asigura publicarea rapida a informatiilor de actualitate referitoare la activitatea companiilor si a institutiilor din domeniile constructii, instalatii, tamplarie si sectoarele conexe. Va oferim posibilitatea de a va face cunoscute informatiile referitoare la evenimente, anunturi de selectie de oferta, licitatii etc., inclusiv prezentarea de noutati din domeniile tehnice si economice. Informatii suplimentare: tel./fax: 021/336.04.16-17; E-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
 

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter