Antreprenorul specializat in lucrari de infrastructura Viarom, ce face parte din grupul Eurovia/Vinci, a dat recent publicitatii raportul de activitate aferent anului trecut. Conform documentului, exprimata succint, in cifre, activitatea Viarom poate fi rezumata astfel: o cifra de afaceri de 154 milioane de lei, 293 de angajati, 67 de santiere nou-deschise, o productie de asfalt in cuantum de 354.000 de tone, utilizarea a 21.000 de tone de balast stabilizat si a 6.000 de tone de emulsie asfaltica.
„Pentru Viarom, 2017 a fost un an marcat de turbulentele politico-economice generate de numeroasele modificari atat la nivel politic, cat si legislativ, lipsa investitiilor (si, implicit, lipsa de absorbtie a fondurilor europene pentru proiectele de infrastructura rutiera afectand activitatea si conducand la o scadere a cifrei de afaceri cu 11%, in comparatie cu 2016. Chiar si in acest context, incepand din 2017 am demarat un lung proces de implementare a unor concepte de management strategic, destinate diversificarii afacerii si dezvoltarii durabile. Astfel, am definit trei directii strategice pe care le vom urma si in 2018. Aceste directii sunt definita ca Misiune - Viziune - Valori - pentru stabilirea scopului business-ului nostru, a obiectivelor pe termen lung si a valorilor care ne vor duce spre performanta. Cu cat investim mai mult in acestea, cu atat vom raspunde mai bine cerintelor clientilor nostri. La capitolul de excelenta operationala, strategia noastra este sa construim impreuna, cu responsabilitate, in deplina siguranta pentru angajatii si clientii nostri, respectand echilibrul social si de mediu, promovand idei si tehnologii inovatoare, garantand calitatea si termenele de executie. In ceea ce priveste dezvoltarea tinerilor angajati, consideram ca o prioritate este sa ne asiguram viitorul, sa ne consacram timpul si energia necesare dezvoltarii tinerilor conform aptitudinilor detinute si necesitatilor de business. La toate acestea se adauga grija constanta pentru securitatea si sanatatea angajatilor nostri, motivarea constanta a acestora, optimizarea eficienta a resurselor si propunerea celor mai bune solutii clientilor nostri. An de an, aceste angajamente ne vor conduce spre un management performant, capabil sa ofere la nivel national solutii integrate de mobilitate, confirmand astfel pozitia noastra de partener stabil si de incredere”, a declarat Marius Badina, director general al companiei.
Potrivit raportului, una dintre cele mai importante agentii a Viarom este agentia Bucuresti, cu o cifra de afaceri de 66,2 milioane de lei in 2017, avand 103 salariati si care a fabricat, pentru proiectele in care s-a angajat, circa 141.000 tone de asfalt si 5.200 tone de emulsie asfaltica.
„In 2017, am inregistrat cea mai mare cifra de afaceri din ultimii ani datorita contractelor de lucrari semnate in anii precedenti, industria avand un rol important. Livrarea unor lucrari de calitate, consolidarea pozitiei de lider pe proiectele de straturi bituminoase foarte subtiri la rece, promovarea unor valori dominante de responsabilitate, etica si spirit de echipa, reprezinta atuurile noastre pentru combaterea concurentei. Misiunea noastra pentru perioada 2018-2020 este plasarea agentiei Bucuresti in topul primelor trei societati de constructii in domeniul infrastructurii de transport din zona de sud a tarii. In alta ordine de idei, anul trecut, zona de industrie a agentiei Bucuresti a asigurat integral productia interna de mixtura asfaltica pentru santierele proprii si consumul de emulsie bituminoasa cationica destinata santierelor agentiilor Viarom Construct. Printre actiunile anului 2017 s-a numarat si atragerea unor noi clienti, precum Consiliul Judetean Teleorman si Primaria Tunari. In consecinta, agentia Bucuresti, impreuna cu sectorul Craiova au avut in 2017 lucrari care au acoperit zona sudica a Romaniei. Astfel, s-au realizat in proportie de 100% diverse lucrari de straturi bituminoase foarte subtiri, executate pe zona de actiune a DRDP Bucuresti si DRDP Craiova, reprezentand circa 881.361,68 mp”, a subliniat Vladimir Pircalabescu, sef de sector in cadrul agentiei Bucuresti a Viarom.
***
Viarom face parte din grupul Eurovia/Vinci si ofera solutii de mobilitate gandite astfel incat sa stimuleze dezvoltarea locala prin realizarea unei infrastructuri performante. Evolutia companiei Viarom (care a raportat o cifra de afaceri de 154 milioane de lei in 2017) este sustinuta de managementul performant si de un plan strategic multianual, care creeaza premisele ca, pana in anul 2020, societatea sa-si asume rolul de lider al pietei regionale in domeniul infrastructurii de transport. Dupa cum arata conducerea firmei, „avem statutul unui partener etic si stabil al comunitatilor locale, garantand calitatea si termenele de executie, iar valorile pe care le promovam in toate domeniile de activitate ale companiei, atat intern cat si extern, sunt: responsabilitatea, securitatea in munca, spiritul de echipa, performanta, satisfactia clientului si etica. Viarom este o companie responsabila, orientata catre obiective, optimizarea resurselor si obtinerea unor rezultate peste asteptari, in conditii de siguranta si respect pentru angajati, pentru clienti si pentru mediul in care ne desfasuram activitatea”. Pentru a descarca raportul integral, in cadrul caruia sunt reliefate si unele proiecte de referinta ale Viarom, click aici!