RO EN
Coșul este gol

TUDOR: 33% dintre companii si-au extins serviciile de promovare in pandemie

Pandemia a schimbat nevoile de comunicare ale companiilor. 33% dintre companii au ales sa isi extinda eforturile de comunicare inspre servicii integrate, mizand pe promovare in media castigata, pe organizarea de evenimente si conferinte online si pe campanii in social media, arata o analiza realizata in pandemie, de Tudor Communication, pe un esantion de aproximativ 100 de companii cu sediul in Romania. Totodata, se observa o crestere si in cererea de strategii de comunicare, in care sa existe un capitol dedicat comunicarii de criza.
„Perioada pandemiei ne-a revelat o nevoie crescuta in randul antreprenorilor de a cauta solutii integrate de comunicare, pentru a avea un obiectiv legat direct de cresterea vanzarilor. Este poate primul an in care, indiferent de marime, antreprenorii au constientizat cat de importante sunt strategiile de business si comunicare, pentru a avea mai multa predictibilitate si a putea gestiona provocarile generate de lebede negre. Tot mai multe companii au inceput sa comunice preventiv, pentru ca au inteles cat de important este sa fii mereu aproape de clientii tai,” a declarat Mihaela Tudor, CEO si fondator Tudor Communication.
53% dintre antreprenori considera promovarea media ca fiind cel mai important instrument de comunicare, urmat de campaniile social media, solicitate de 14% dintre antreprenori, evenimente si conferinte online - 9%, creare si optimizare de website-uri - 8%, comunicare de criza - 3%, servicii SEO - 3% si digital marketing - 3%. Bugetul mediu pe care antreprenorii il consuma pentru comunicarea lunara este de aproximativ 1000 de Euro, se arata in aceeasi analiza realizata in perioada martie 2020 - noiembrie 2021, de catre agentia de comunicare si promovare Tudor Communication.
“Am observat, de asemenea, ca ritmul accelerat al digitalizarii din aceasta perioada a crescut exponential rata internationalizarii companiilor romanesti. Astfel, din ce in ce mai multe companii solicita servicii de comunicare in contextul extinderii pe alte piete, tocmai de aceea ne-am adaptat si extins si noi in orase cheie din Europa si UAE”, sustine Mihaela Tudor, CEO al agentiei de PR & Marketing TUDOR Communication.
Luna aceasta, Tudor Communication sarbatoreste 9 ani de activitate, context in care devine agentie full service, oferind servicii integrate de marketing si comunicare clientilor pe care ii deserveste. In cei 9 ani de activitate, Tudor Communication a gestionat peste 600 de clienti, multi dintre acestia fiind clienti cu expunere la nivel international. In urmatoarea perioada, Tudor Communication vizeaza extinderea in Dubai, dar si extinderea echipei la nivel national.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter