Reveal Marketing Research a derulat un studiu privind perceptia romanilor cu privire la inovatie si modernitate. In context pandemic, unde siguranta se ridica la rang de nevoie de baza, analizarea schimbarilor comportamentale ale oamenilor devine esentiala. Acest studiu si-a propus sa ofere un tablou real al opiniilor curente cu privire la solutiile moderne.
Perceptia cu privire la beneficiile oferite de inovatie/ modernitate
Respondentii care au participat la acest studiu sunt de acord cu faptul ca in principal inovatia/ modernitatea le usureaza viata (93%), ii ajuta sa se simta in siguranta (84%) si ii ajuta sa economiseasca (82%).
De asemenea, alte beneficii mentionate de catre romani au fost protejarea mediului inconjurator (82%) si posibilitatea unui trai mai sanatos 77%).
Inovatie si siguranta in spatiul interior - 8 din 10 romani asociaza inovatia/modernitatea cu ideea de siguranta
Siguranta in propria locuinta este data de vechimea cladirii (85%), locatie (82%) si de materiale de constructii (84%) iar pentru 7 din 10 romani, cel mai inovator material de zidarie si cel mai sustenabil reprezinta un motiv in plus de siguranta. Atunci cand romanii isi doresc o casa moderna si sigura, specialistii le recomanda intr-un procent de 45% folosirea BCA-ului ca material princiapal de zidarie. Pe locul 2 in mentiunile specialistilor se afla caramida cu 31% iar pe locul 3 boltarii de beton - doar 8% dintre specialisti recomanda acest material.
Pe categorii de gen, barbatii considera intr-o mai mare masura ca inovatia/modernitatea le ofera posibilitatea unui trai mai sanatos (82%) si sa economiseasca (76%).
In ceea ce priveste categoriile de varsta se evidentiaza, fata de totalul esantionului analizat, o proportie mai mare in cazul tinerilor cu varste intre 25 si 34 de ani spre ideea ca inovatia are un rol important in protejarea mediului inconjurator (88%) si contribuie, de asemenea, la un trai mai sanatos (81%).
Informatii suplimentare, la reveal.ro