RO EN
The cart is empty

Vanzari de 5 milioane de euro pentru Alprof


Ibraim Ismet (56 de ani)
Functia/Firma: director general, Alprof;
Studii: Institutul Politehnic din Bucuresti, Facultatea de Metalurgie;
Experienta profesionala: 32 de ani in industria metalurgica;
Hobby: calatorii, muzica

Compania Alprof, din Navodari, este specializata in extrudarea/distributia de profile pentru executia de tamplarie din aluminiu, avand peste 50 de firme partenere.

- Prezentati date despre structura ofertei proprii.
- Infiintata in anul 1997, firma noastra a stabilit - initial - relatii de afaceri cu parteneri din judetele Constanta si Tulcea, realizand atat profile pentru tamplarie din aluminiu, cat si sisteme destinate fabricarii de: elemente de protectie solara, scari si mobilier din aluminiu, panouri de afisare publicitara si alte produse cu utilizare industriala. In prezent, compania Alprof se adreseaza, in principal, producatorilor de ferestre/usi metalice care solicita serii speciale, ce ofera posibilitatea personalizarii ansamblurilor finite. Beneficiarii au la dispozitie si servicii specifice (in vederea particularizarii profilelor din aluminiu), reperele fiind nuantate in culori monocrome, prin intermediul liniei proprii de vopsire in camp electrostatic. Totodata, dispunem de o tehnologie de protectie prin sublimare, procedeu ce ne permite sa realizam diferite modele pe suprafata profilului. Principalele sortimente pe care le comercializam sunt reprezentate de seriile Clasic, Estival (pentru tamplarie de interior, comercializate in proportie de 65% din total) si Montana (elemente cu bariera termica, avand o pondere de 35% la vanzari). De asemenea, promovam un sistem pentru ansambluri culisante, extrudand si profile noi pentru piata din Romania (proiectate de alte companii).

- Care este capacitatea de extrudare a companiei?
- Societatea noastra are o instalatie de extrudare pentru aluminiu seriile 6000, 1000 si 2000. Realizam profile a caror sectiune poate fi inscrisa intr-un cerc cu o raza de maximum 100 mm, greutatea reperelor metalice fiind de pana la 2 kg/m. Linia este dotata cu o presa de 800 tone forta, capacitatea de productie fiind de aproximativ 4 tone/zi (respectiv 100 de tone/luna). Totodata, operatiile de vopsire in camp electrostatic se deruleaza cu un randament de 4 tone/zi, iar volumul de procesare specific centrului de sublimare este de 50 de tone/luna. 

- Precizati nivelul cifrei de afaceri din 2007, estimand rezultatele financiare pentru 2008.
- In 2007, am realizat o cifra de afaceri de 5 milioane de euro, la nivelul lui 2008 fiind preconizata o majorare de 10% a vanzarilor. Consideram ca aceasta crestere este sustenabila si se va datora lansarii de noi produse pe piata autohtona. Din punct de vedere al investitiilor, avem in vedere implementarea noilor tehnologii  din domeniu, astfel incat sa asiguram desfasurarea in conditii optime a procedeelor de prelucrare. Anul acesta, ne-am propus sa derulam actiuni de modernizare a instalatiei de vopsire, concomitent cu sporirea gradului de procesare a sortimentelor sublimate (prin lucrul in schimb de 24 de ore). Fondurile ce vor fi alocate pentru investitiile in tehnologie si protectia mediului ar putea  sa depaseasca 0,75 milioane de euro. Acordam o atentie deosebita derularii in conditii de calitate a proceselor specifice, intrucat efectuam si operatiuni de export in Spania, Ungaria si Germania. Pe piata interna am definitivat parteneriate cu firme ce ne reprezinta in Bucuresti, Pitesti, Ploiesti, Iasi, Galati, Buzau, Cluj-Napoca, Slatina, Craiova si Botosani.

- Ce masuri ati aplicat pentru a face fata competitiei, in conditiile acutizarii concurentei?
- Pentru firma Alprof, societatile concurente sunt reprezentate de furnizorii importanti de profile din aluminiu, activitatea acestora si experienta pe piata fiind relevante in vederea conturarii strategiei proprii de afaceri. Aceste companii au o baza solida atat din punct de vedere al proiectarii produselor, cat si al promovarii solutiilor constructive. Din punct de vedere tehnologic, respectam toate standardele romanesti si internationale din domeniu, aliajele din aluminiu fiind testate la un laborator de analiza spectrala. In final, doar beneficiarii decid sa achizitioneze anumite produse in functie de relatia dintre performanta si costuri, seriile Alprof avand un raport optim calitate-pret. 

- Cum a evoluat piata de tamplarie din aluminiu in anul 2007?
- Din punct de vedere al vanzarilor totale de tamplarie din aluminiu, consideram ca piata romaneasca se afla, inca, intr-o etapa incipienta de dezvoltare. Practic, multi producatori de ferestre/usi, precum si potentialii beneficiari nu cunosc proprietatile deosebite ale ansamblurilor metalice, care se disting prin durabilitate si caracteristici bune de termoizolare. Speram, insa, ca anul acesta se va inregistra un trend ascendent al livrarilor, impulsionate de expansiunea sectorului de constructii (mai ales, imobile comerciale si spatii de birouri). Astfel, majorarea cererii si noile tendinte ale arhitecturii contemporane vor determina aparitia unei game cat mai diverse de sisteme din aluminiu.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter