RO EN
The cart is empty

STANLEY BLACK & DECKER: Vanzari de aproape 2,5 miliarde USD

Compania Stanley Black & Decker - rezultat al fuziunii dintre Stanley Works si Black & Decker - a obtinut, in cel de-al treilea trimestru din 2010, incasari in valoare de 2,4 miliarde USD, in crestere cu 11% fata de perioada similara din 2009. Pe segmentul de bricolaj, vanzarile au fost de 1,29 miliarde USD, pe cel industrial de 517 milioane USD, iar pe cel al sistemelor de securitate de 563 milioane USD. In ceea ce priveste domeniul principal de activitate, au fost inregistrate cresteri pe toate pietele in care grupul desfasoara operatiuni comerciale, cu deosebire in America Latina si Asia. Aceasta evolutie a fost facilitata si de utilizarea retelei de distributie a sculelor de mana marca Bostitch. In sectorul echipamentelor profesionale, vanzarile s-au majorat, de asemenea, mai ales in regiunea statelor aflate in curs de dezvoltare, cea mai de succes gama fiind aceea a sculelor cu alimentare prin intermediul unui acumulator pe baza de litiu-ion. Domeniul bunurilor de larg consum a fost sustinut puternic de performantele deosebite ale noilor categorii de produse. Reprezentantii holdingului considera ca aceasta crestere organica s-a datorat, intr-o mare masura, strategiei de orientare spre client si de crestere a calitatii serviciilor puse la dispozitia beneficiarilor. Procesul de integrare al celor doua companii continua in limitele planului stabilit, costurile aferente acestuia atingand, in 2010, valoarea de 125 de milioane USD, cu 35 de milioane USD mai mult decat se estimase initial. Informatii suplimentare, la www.stanleyblackanddecker.com 

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter