RO EN
The cart is empty

SENSO AMBIENTE: Noi tendinte pe piata obiectelor sanitare din Romania

Peste 80% din persoanele care cumpara produse sanitare din gamele premium isi formeaza decizia de achizitie in functie de design si de marca, pretul fiind un factor secundar, potrivit unei analize realizate de compania Senso Ambiente, specializata in importul si distributia de produse specifice. Conform studiului respectiv, aproximativ 30% din cumparatori sunt interesati de tehnologie si functionalitate, in timp ce peste 50% dintre acestia vizeaza criterii precum caracteristicile de confort al produselor. "O tendinta pe piata obiectelor sanitare de lux, remarcata in acest an, a fost reprezentata de tranzitia de la conceptul de baie ca spatiu utilitar la cel de spatiu destinat relaxarii. De asemenea, in ultimele luni, am inregistrat o crestere a cererii pentru obiecte sanitare dotate cu diverse utilitati (sisteme audio incorporate, cromoterapie etc.) si pentru armaturi ce permit economisirea apei sau elemente dotate cu senzori", a declarat Virgil Lixandru, director de marketing si vanzari al companiei.
In ceea ce priveste designul, in 2010 s-a preferat aspectul rustic al produselor, in detrimentul celor clasice, in nuante deschise. Pentru realizarea noilor modele se utilizeaza materiale precum lemnul, accesoriile aurite sau cromate si culorile calde. Din punct de vedere al formelor, tendintele sunt de alegere a unor contururi organice, renuntandu-se la formele geometrice standard. "In acest an am consemnat o crestere a comenzilor pentru obiectele sanitare cu forme patrate, in general preferandu-se liniile drepte in, detrimentul celor curbe", a precizat reprezentantul Senso Ambiente.
In primele sase luni a.c., compania a anuntat o crestere de 20% a incasarilor, in comparatie cu aceeasi perioada din 2009.
***
Senso Ambiente desfasoara, din anul 2003, activitati de import si distributie a obiectelor sanitare in Romania, fiind prezenta in 20 de orase. Din portofoliul firmei fac parte produse ale firmelor Hansgrohe, Duravit, Glass Idromassaggio, Cleopatra, Apavisa si Huppe.
Informatii suplimentare, la www.sensoambiente.ro

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter