RO EN
The cart is empty

SAINT-GOBAIN: Scadere secventiala a cifrei de afaceri

Afacerile grupului francez Saint-Gobain au inregistrat o scadere de 1,4% in trimestrul al treilea din 2013 fata de aceeasi perioada din 2012, cifrele corespunzatoare primelor noua luni ale anului indicand o diminuare de 3%. La nivel national, compania este activa prin intermediul a patru companii - Saint-Gobain Construction Products (cu diviziile Isover, Weber si Rigips) si Saint-Gobain Glass, ce au raportat vanzari totale de circa 145 milioane de euro in 2012, avand 1.000 de angajati. In pofida usoarei contractii raportate la nivel de grup in intervalul ianuarie-septembrie 2013, oficialii Saint-Gobain au declarat ca obiectivele stabilite pentru anul in curs au fost atinse. In cifre, vanzarile raportate de grup pentru trimestrul al treilea s-au situat la 10,8 miliarde euro, in timp ce pentru primele noua luni din 2013 s-au consemnat afaceri totale de 31,57 miliarde euro. Operatiunile din Romania sunt raportate de companie impreuna cu acelea din Asia si tarile emergente, subsidiarele din aceste regiuni raportand cresteri medii ale veniturilor de 6,1% la noua luni, respectiv de 10,5% in perioada iulie-septembrie 2013. Pentru regiunea Europei de Est s-a raportat o usoara crestere organica a vanzarilor. In Romania Saint-Gobain a continuat sa investeasca in productie, in acest an fiind inaugurate doua linii de productie, una in cadrul fabricii de sticla de la Calarasi (in valoare de 6 milioane de euro) si una la Stroiesti (judetul Suceava), in valoare de 7 milioane de euro. Pentru informatii suplimentare, click aici!
 

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter