RO EN
The cart is empty

PLAZA CENTERS: Majorare de 52% a cifrei de afaceri

Compania Plaza Centers, din Israel, specializata in dezvoltarea de proiecte imobiliare in Europa Centrala si de Est, India si SUA, ce detine active totale in valoare de 1,3 miliarde euro, a comunicat, pentru 2011, majorarea cu 52% a cifrei de afaceri, pana la nivelul de 57 milioane de euro. Tendinta de crestere a fost sustinuta de sporirea numarului de centre comerciale in regiunea europeana. De asemenea, imbunatatirea profitabilitatii s-a datorat impactului detinut de portofoliul din SUA, coroborat cu majorarea ratelor de ocupare a cladirilor administrate. Principalele repere operationale care au caracterizat exercitiul financiar 2011 se refera la: exploatarea oportunitatilor oferite de recesiune, in special in SUA, concretizata prin finalizarea procesului de achizitie a retelei EDT; finalizarea complexului Torun Plaza, din Polonia, cu o suprafata totala de 40.000 mp; incheierea lucrarilor la centrul Kragujevac Plaza - Serbia etc. Conducerea societatii afirma ca, in pofida unui mediu economic marcat de incertitudine, Plaza Centres a reusit performante remarcabile, realizand progrese vizibile in acele regiuni in care cererea pe segmentul de retail este foarte mare. Strategia pentru 2012 va fi prudenta, avand in vedere volatilitatea situatiei din Europa. In aceste conditii, va fi continuata aplicarea unei abordari de conservare a avantajului competitiv, incercandu-se minimizarea riscurilor si gestionarea optima a activelor (fizice si financiare), in vederea sporirii eficientei activitatii. Informatii suplimentare, la www.plazacentres.com

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter