RO EN
The cart is empty

Leroy Merlin Colosseum: Crestere cu 15-20% a afacerilor, datorita remodelarii

Leroy Merlin, retailer specializat in constructii, decoratiuni si gradinarit, anunta finalizarea procesului de remodelare a primului sau magazin deschis in Romania, Leroy Merlin Colosseum, cu o inaugurare care va avea loc pe 27 octombrie. Potrivit reprezentantilor companiei, remodelarea are ca obiective atat cresterea numarului de clienti pentru anul 2024, cat si majorarea cifrei de afaceri a magazinului cu aproximativ 15-20%. Remodelarea Colosseum a fost prima de acest fel demarata in Romania de catre Leroy Merlin, iar pe toata durata lucrarilor magazinul a ramas deschis pentru clienti, astfel incat sa le asigure un acces facil la gama de produse si servicii. CEO-ul companiei, Mathieu Bauduin, mentioneaza ca obiectivele procesului constau in cresterea numarului de clienti cu aproximativ 10-15% pana in 2024, precum si in cresterea cifrei de afaceri cu aproximativ 15-20%, accentuata de comenzile online sau telefonice. Magazinul se afla in Parcul Comercial Colosseum, de pe Soseaua Chitilei, numarul 284-286.
Scopul reamenajarii magazinului a fost acela de a oferi o experienta de cumparare mai simpla si facila pentru fiecare client. Astfel, raioanele au fost grupate pe mai multe zone: proiect (bucatarie si sanitare), deco, tehnic (unelte si electricitate) si gradina. Odata cu noile schimbari, profesionistii si meseriasii vor avea acces la o intrare separata cu acces mai rapid spre zona tehnica. In continuare, zona de DRIVE IN permite accesul cu masina in zona materialelor de constructii, achizitia fiind mai eficienta pentru clienti. In ceea ce priveste gama de produse, aceasta a fost imbunatatita, iar clientii vor avea acum acces la o oferta diversa pentru a renova, construi si decora locuinta si spatiile exterioare - gradina sau balconul. 
 
 
Totodata, vor putea beneficia de proiecte complete dedicate mobilierului de bucatarie si baie, dar si a ferestrelor, solutii complete care acopera toate nevoile, de la achizitionarea produselor pana la montajul acestora. Pentru a veni si mai mult in ajutorul clientilor, se poate apela la serviciul de retragere marfa pentru o selectie variata de produse grele precum gresie, faianta, parchet, bucatarii, sanitare. Astfel, dupa ce au fost alese, produsele vor fi aduse direct la masina clientului de catre angajati. Cu noul format, suprafata totala de vanzare din interior si exterior este acum de aproximativ 15.000 mp, zona de DRIVE IN fiind de 4.000 mp, cu o extindere de 2.000 mp pentru partea de aprovizionare si 600 de locuri de parcare.
"Cu pasiune si dedicare, ambitia noastra este sa transformam Leroy Merlin Colosseum in destinatia preferata a bucurestenilor pentru proiectele lor de DIY, alaturi de celelalte magazine Leroy Merlin din Capitala. In vederea sustinerii noilor operatiuni si servicii oferite in cadrul magazinului, am angajat personal suplimentar si am investit in dezvoltarea competentelor colegilor nostri, pentru a ne adapta noilor cerinte din piata, dar si pentru a ne mentine angajamentul de a oferi zilnic cel mai mic pret. Mereu orientati catre date, suntem atenti la nevoile clientilor nostri si hotarati sa actionam in acord cu acestea. Suntem mandri sa fim partenerii de incredere ai romanilor in proiectele lor de amenajare si le oferim garantia ca Leroy Merlin Colosseum va fi ajutorul lor pentru proiecte reusite”, a declarat Mathieu Bauduin, CEO Leroy Merlin Romania.
Retailerul isi propune ca Leroy Merlin Colosseum sa aduca un aport semnificativ in consolidarea imaginii de brand in Capitala, dar si la nivel national. Leroy Merlin Colosseum este primul magazin deschis in Romania, mai exact in septembrie 2011, si reprezinta, totodata, flagship-ul Leroy Merlin pe plan local. 

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter