RO EN
The cart is empty

HORNBACH: Crestere de maximum 5% a vanzarilor in 2012

Compania germana Hornbach AG a comunicat, pentru perioada martie – august a.c., vanzari in crestere cu 1%, pana la cota de 1,79 miliarde euro. Veniturile aferente primei jumatati a exercitiului financiar 2012 – 2013 nu au atins insa recordurile aferente perioadei similare a anului fiscal precedent, profitul operational suferind o contractie de 2,9%, pana la nivelul de 153,2 milioane euro. Incasarile aferente celor 137 de centre comerciale existente in Europa si gestionate de Hornbach-Baumarkt AG s-au majorat cu 0,9%, cumuland 1,68 miliarde euro. Din pacate, nivelul stabilit in 2011 a impus o baza de comparatie destul de ridicata, insa cu toate acestea la nivelul magazinelor din noua state europene performantele au fost similare. In ceea ce priveste Germania, cifra de afaceri s-a imbunatatit cu 3,3%, totalizand 467,5 milioane de euro, ceea ce constituie un motiv de multumire pentru managementul societatii. Referitor la toate aceste aspecte, conducerea Hornbach a afirmat ca apreciaza indeosebi rezultatele obtinute de marile centre de bricloaj si gradinarit, in continuare atentia urmand se a se focalizeze in directia dezvoltarii pe aceasta directie. Avand in vedere cresterea gradului de incertitudine economica si a deteriorarii nivelul de incredere al consumatorilor comunitari, expertii grupului au ajustat previziunile initiale in ceea ce priveste evolutia financiara in acest an, estimand o crestere mai mica de 5% si venituri similare anului fiscal 2011 – 2012. Informatii suplimentare, la www.hornbach-group.com
 

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter