RO EN
The cart is empty

HOLCIM: Vanzari de ciment in crestere in primele trei luni ale anului

Holcim Romania a inregistrat o crestere cu 8,3% a vanzarilor de ciment in primul trimestru al anului in curs in comparatie cu intervalul corespunzator din 2012, in timp ce preturile produselor s-au majorat cu 3,7%, potrivit datelor incluse in cel mai recent raport financiar publicat de grupul din Elvetia. Vanzarile din tara noastra au urmat o traiectorie net superioara celei consemnate la nivel european, rezultate mai bune din punct de vedere cantitativ fiind inregistrate numai in Azerbaidjan (+42,5%) si in Federatia Rusa (+17,9%). In ansamblu, vanzarile realizate de Holcim pe continent s-au diminuat, in intervalul analizat, cu 2,5% fata de primele trei luni din 2012, in timp ce preturile medii de comercializare a produselor din ciment s-au redus cu 2,3%. In ceea ce priveste afacerile cu agregate, rezultatele Holcim Romania au fost negative, fiind anuntata o diminuare cantitativa de 9,1% si reduceri de preturi de 13,9%, de aceasta data inferioare mediei europene.
La nivel de grup, holdingul elvetian a raportat pentru trimestrul intai al acestui an afaceri totale de 4,32 miliarde franci elvetieni (CHF), in scadere cu 4,3% fata de aceeasi perioada din 2012. Din punct de vedere cantitativ, vanzarile de ciment s-au situat la 32,1 milioane de tone (-5%), cele de agregate s-au contractat cu 8,1%, pana la 28,6 milioane de tone, livrarile de beton au insumat 8,4 milioane de metri cubi (-15,2%), iar cele de asfalt s-au redus la 1,1 milioane de tone (-16,6%).
Pentru intregul an in curs, conducerea grupului Holcim estimeaza o crestere a vanzarilor fata de nivelul din 2012, in pofida rezultatelor negative din trimestrul intai. Informatii suplimentare, la www.holcim.com
 

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter