RO EN
The cart is empty

Gin Mar va deschide o noua hala de productie

 

Ion Bertia (40 de ani)
Functia/firma:
director general al Gin Mar;
Studii: Facultatea de Metalurgie si Stiinta Materialelor, Universitatea Dunarea de Jos - Galati;
Experienta profesionala: 16 ani in domeniu;
Hobby: calatorii.

Compania Gin Mar, din Galati, infiintata in anul 1992, produce si comercializeaza geam termoizolant (activitate ce contribuie cu 80% la totalul vanzarilor), oferind, totodata, servicii de prelucrare a vitrajelor. Livrarile se efectueaza in proportie de 100% catre terti (in judetele Braila, Tulcea, Cluj etc.). Partenerii companiei au la dispozitie o gama complexa de servicii auxiliare, dintre care se remarca garantia pentru lucrarile executate, discount-urile pentru comenzi ample, transportul vitrajelor pe santier etc. O facilitate importanta acordata clientilor - in scopul fidelizarii acestora - consta in acordarea unui pret preferential, in functie de specificul si dimensiunea comenzilor. Potrivit declaratiilor conducerii firmei, Gin Mar realizeaza aproximativ 75% din cantitatea totala de geam termoizolant comercializat in orasul Galati, detinand o hala de productie si avand inca una inchiriata.

- Detaliati structura ofertei de produse Gin Mar.
- Realizam diferite tipuri de geam termoizolant, o categorie speciala de produse fiind reprezentata de cele care includ, la interior, bagheta ornamentala alba/aurie sau in alte variante, solicitate de client. Totodata, putem procesa geam securizat si avem capacitatea de a prelucra/fasona sticla plata. Structura livrarilor este urmatoarea: 50% geam termoizolant clar, 25% Low-E, 15% reflexiv, 10% colorat etc. Ponderea in comenzi este detinuta de sortimentele cu sticla Low-E si cele clare, recent inregistrandu-se o crestere a cererii de geam reflexiv sau colorat. Cel mai utilizat sortiment de sticla (cu o pondere de 85% din total, avand o grosime de 4 mm) este livrat de Saint-Gobain Glass Romania. Ponderea in comenzi este detinuta de vitrajul float cu Low-E (25% din total), noile produse incluse in oferta in 2008 fiind SGG Parsol (sticla float colorata), SGG Antelio (sticla reflexiva), SGG Stadip (geam stratificat de securitate) etc. Dintre cei mai importanti colaboratori, pot fi mentionate firmele: Cipsor Construct - Galati, Done - Galati etc.

- Care a fost strategia de dezvoltare a companiei, in ultima perioada?
- Cel mai important proiect de investitii desfasurat in 2007 a fost reprezentat de constructia halei proprii de productie (inaugurata in luna mai 2008), pe un teren aflat in proprietate proprie, fondurile necesare atingand nivelul de 0,6 milioane de lei. De asemenea, in 2008 intentionam sa completam liniile tehnologice, prin achizitia de utilaje si sa implementam sistemul de management integrat al calitatii ISO 9001:2000. Pe termen scurt, avem in vedere si demararea procedurilor de obtinere a marcajului CE. Ca urmare a dezvoltarii pietei, cresterea cifrei de afaceri este o constanta in activitatea noastra. In 2007, pe fondul unui numar foarte mari de comenzi, am inregistrat venituri de peste 3,8 milioane de lei. Pentru anul in curs, estimam o majorare a cifrei de afaceri cu circa 10%, mai ales datorita inaugurarii celei de-a doua hale de productie. De altfel, in primul semestru a.c., am consemnat vanzari ce au depasit doua milioane de lei.

- Caracterizati situatia segmentului de piata pe care activati.
- Pe plan local, consideram ca suntem liderii pietei de profil, in conditiile in care concurenta este loiala, dar la nivel national nu suntem inca foarte bine receptati. Daca produsele noastre au ajuns totusi sa fie cunoscute, acest lucru se datoreaza popularizarii realizate de partenerii nostri. Un aspect imbucurator consta in faptul ca se inregistreaza o crestere a cererii de sticla Low-E, care a inceput deja sa fie recunoscuta pe piata pentru calitatile specifice. Practic, cele mai importante comenzi in acest sens sunt reprezentate de cele pentru lucrari foarte importante sau acolo unde accentul se pune pe design si pe izolarea termica a cladirii respective. De asemenea, unul dintre aspectele pozitive ale mediului actual de afaceri este constituit de posibilitatea accesarii de fonduri nerambursabile pentru dezvoltare. Consider ca acest aspect ar putea contribui semnificativ la expansiunea segmentului specific de activitate. Alt atu consta in faptul ca sectorul constructiilor consemneaza o dinamica deosebita, ceea ce influenteaza pozitiv productivitatea companiilor specializate in fabricarea tamplariei termoizolante. In acest context, firmele specializate au inceput sa-si diversifice activitatea pentru a putea oferi o gama completa de produse/servicii si pentru a putea atinge un nivel european de dezvoltare, inclusiv pentru a face fata cerintelor arhitecturii moderne.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter