RO EN
The cart is empty

Corporate Office Solutions ajunge la o cifra de afaceri de 23 milioane euro in 2021

COS, liderul pietei de fit-out* de birouri, raporteaza afaceri de aproape 23 milioane EUR la nivelul trimestrului al IV-lea din 2021, reprezentand contracte de consultanta, design interior si amenajare completa pentru spatii de interior, in crestere cu 12% fata de aceeasi perioada a anului 2020. Totodata, compania continua expansiunea regionala, prin inaugurarea unei noi reprezentante la Iasi, avand in vedere dezvoltarea accelerata inregistrata in ultimii ani in zona de est a tarii.
75% din business-ul COS in 2021 provine dinspre segmentul de birouri, domeniul principal de activitate al COS [Corporate Office Solutions], cererea provenind in principal din partea unor mari companii care activeaza in industrii precum software / IT&C, servicii financiare si consultanta, companii cu activitati online. Se inregistreaza insa o cerere din ce in ce mai crescuta din partea altor segmente noi din piata, care incep sa investeasca agresiv in spatiile de interior, avand in vedere noile cerinte privind siguranta si sanatatea ocupantilor.
“Sectorul medical (spitalele si clinicile publice si private), cel educational (in special scolile private) sau sectorul ospitalitatii (hoteluri dar si restaurante) au inceput sa investeasca din ce in ce mai mult in designul si amenajarea spatiilor interioare, atat ca urmare a noilor tendinte sanitare si preocuparii pentru wellbeing, cat si din punct de vedere al competitiei din ce in ce mai crescute. Designul si confortul oferit in spatiile interioare au devenit elemente puternic diferentiatoare pentru clientul final, avand in vedere competitia din ce in ce mai crescuta intre jucatorii activi pe aceste segmente,” declara Christophe Weller, fondator COS.
Alaturi de reprezentanta oficiala din Bucuresti si de cele doua birouri regionale din Timisoara si Cluj, COS a inaugurat recent o noua reprezentanta la Iasi, in United Business Center 3.
“Toate transformarile prin care trece mediul de business in general si modul in care se dezvolta Romania la nivelul oraselor regionale reprezinta oportunitati pentru COS. Romanii sunt din ce in ce mai preocupati de design, de imbunatatirea confortului interior al spatiilor si vedem o preocupare din ce in ce mai crescuta pentru calitate. Pretul nu mai este principalul diferentiator in piata, iar factori precum eficienta si siguranta spatiilor castiga din ce in ce mai mult teren,” adauga oficialul COS.
COS numara aproape 100 de angajati la nivelul intregii tari si deruleaza o campanie continua de recrutare, in conditiile in care si domeniul amenajaailor interioare se confrunta cu o lipsa acuta de specialisti si forta de munca calificata.
In 2020 si 2021, COS a semnat proiecte cumuland un total de peste 160.000 mp, pentru mari companii multinationale (fit-out spatii de birouri), clinici si spitale, scoli private, companii din sectorul de ospitalitate (hoteluri si restaurante).
Activa pe piata locala din 1998, COS [cu denumirea initiala Corporate Office Solutions] este una dintre primele companii - integrator de solutii de amenajare a interioarelor infiintate in Romania. Pe segmentul de fit-out de birouri este lider de piata, cu un portofoliu de peste 2.000 mari companii pentru care semneaza amenajarea sediilor si reprezentantelor oficiale. Intre cele mai reprezentative sedii de birouri realizate de COS se numara sediile Microsoft, KPMG, Accenture, NTT, Porsche Engineering Cluj, Google, Nestle, Reckitt Benckiser, Secom, Takeaway Bucuresti, MHP Cluj, Sector Labs Cluj, MHP si Mass Mutual la Record Park Cluj, Cognizant la Hexagon Bus Park Cluj.
COS detine parteneriate exclusive in Romania cu furnizorii Steelcase si Interface, lideri internationali pe segmentele de mobilier, respectiv solutii pentru pardoseli, dar si cu fabrici, furnizori si producatori locali de solutii personalizate de mobilier, pardoseli sau decoratiuni.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter