RO EN
The cart is empty

ALUPLAST: Orientare spre participarea la targurile reprezentative


Compania Aluplast Romania, cu sediul in Bucuresti, este subsidiara concernului Aluplast GmbH - Germania, specializat in fabricatia si distributia de profile din PVC destinate executiei de tamplarie termoizolanta. In cele ce urmeaza, este prezentata opinia directorului general al reprezentantei autohtone, referitoare la participarea firmei in cadrul editiei 2010 a targului Fensterbau/Frontale.

Mihai Serbanescu, director general Aluplast Romania:
Din punctul nostru de vedere, nu au fost diferente substantiale intre editia din 2010 a Fensterbau/Frontale si cea anterioara. Singurul lucru care trebuie mentionat este cresterea numarului de vizitatori, fenomen generat de scaderea drastica a interesului companiilor locale (in special, a celor din Europa de Est) pentru participarea la targurile nationale de profil. Majoritatea celor care au testat produsele noastre au fost parteneri sau specialisti interesati de noutatile lansate. Trebuie remarcat faptul ca nu am primit solicitari din partea unor companii care lucreaza cu alte profile, deoarece - intr-o perioada de criza cum este cea pe care o traversam in prezent - niciun furnizor nu ar accepta sa preia colaboratori care au deja probleme cu actualii parteneri. De altfel, noua strategie comerciala limiteaza la maximum creditul-furnizor si incurajeaza derularea de afaceri exclusiv cu firme solide din punct de vedere financiar. Ca noutati, la targ am prezentat conceptul Energeto, disponibil in variantele 4000 (U=1,1 W/mpK), 5000 (U=1,0 W/mpK) si 8000 (U=0,98 W/mpK), precum si in versiunile cu insertie de spuma poliuretanica. De asemenea, am inceput promovarea profilului cu 8 camere de izolare Ideal 8000, avand o latime constructiva de 85 mm. In prezent, toate seriile Aluplast se preteaza la tehnologia de lipire a vitrajului termoizolant. Sistemele sunt disponibile si pe piata din Romania, insa performantele deosebite si inalta tehnologie inglobata impun livrarea la preturi mai putin competitive. Pe termen scurt/mediu, ne vom orienta preponderent pe participarea la evenimentul de la Nurnberg, deoarece nu se mai poate justifica prezenta la manifestarile locale, care nu aduc rezultatele scontate si nici nu ofera o vizibilitate deosebita".

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter