RO EN
The cart is empty

3M: Majorare sustinuta a profitabilitatii

Concernul international 3M, din Minnesota - SUA, a raportat rezultatele financiare pentru anul fiscal precedent. Astfel, in 2009, compania a inregistrat o cifra de afaceri in valoare de 23,1 miliarde USD, cu 8,5% mai putin fata de anul anterior. In trimestrul al patrulea, vanzarile au totalizat 6,1 miliarde USD, fiind in crestere cu 11% in raport cu intervalul similar din 2008. Reprezentantii grupului considera ca 2009 a fost un an profitabil, acest lucru fiind datorat in principal eforturilor deosebite ale intregii echipe, precum si investitiilor in valoare de 1,3 miliarde USD in departamentul de cercetare-dezvoltare. De asemenea, au fost alocate fonduri de peste 900 milioane USD pentru investitiile in capital de inalta tehnologie.
Astfel, s-a reusit performanta atingerii unui nivel al ratei profitului de 21,7%. Trebuie mentionat faptul ca activitatea a consemnat cresteri pentru toate cele 6 divizii, precum si in zonele geografice unde 3M deruleaza afaceri. Pe segmentul industrial si pe cel de transport, vanzarile din lunile octombrie-decembrie au fost de 1,9 miliarde USD (+10%), pe cel de tehnica de afisare si grafica de 817 milioane USD (+18,9%), in vreme ce la departamentul de siguranta, securitate si servicii de protectie incasarile au crescut cu 13,5%, ajungand la 828 milioane USD. Pentru 2010 compania prognozeaza majorari ale cifrei de afaceri cu o cota cuprinsa intre 5% si 7%, la care se va adauga aproximativ 2% din diferentele de curs valutar. Informatii suplimentare, la www.phx.corporate-ir.net

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter