RO EN
The cart is empty

RIGIPS: Recunoastere a meritului de a crea o marca puternica in Romania

In cadrul galei anuale de premiere EURO-Constructii 2015, compania Saint-Gobain Rigips a primit Trofeul EURO-Constructii si diploma de excelenta pentru promovarea de solutii inovatoare si pentru contributia speciala la dezvoltarea sectorului de constructii din Romania. Aflata pentru al doilea an consecutiv printre laureatii premiilor pietei de constructii, compania a primit noua distinctie la categoria "Reliable Brands", ca recunoastere pentru meritul de a crea o marca de incredere pe piata locala de constructii, misiune foarte grea, avand in vedere concurenta puternica din domeniu. Astfel, firmei Saint-Gobain Construction Products Romania - Rigips Business Unit, important furnizor local de sisteme din gips-carton, plafoane suspendate, profile metalice, chituri, gleturi si tencuieli i-a fost acordat trofeul EURO-Constructii, gratie performantelor sale deosebite, in Romania, aceasta marca ajungand sa se confunde, practic, cu produsul sau principal - placile din gips-carton.
 
Inventia a fost brevetata in SUA, in 1894, de catre Augustine Sacket. Compania The British Plaster Board (BPB) a pus accent pe imbunatatirea produselor, accesand in 1994 piata din Romania, iar in 2005 a fost preluata de grupul Saint-Gobain, care a continuat procesul de dezvoltare a unor sortimente performante. De la inceputul activitatii sale pe plan local, Rigips a investit peste 68 milioane de euro in unitatile sale din tara. Astazi, marca se bucura de recunoasterea utilizatorilor autohtoni, primind de doua ori consecutiv premiul "Superbrands". Trofeul EURO-Constructii pentru Rigips Business Unit i-a fost inmanat directorului de marketing al diviziei, Oana Davidoglu. Gala fost organizata la data de 25 mai 2015, la hotelul Radisson Blu din Bucuresti, la eveniment participand peste 360 de invitati. Un numar de 69 de companii si 11 organizatii institutionale din domeniile de constructii si instalatii au fost premiate in cadrul celor patru categorii: Dezvoltare & Afaceri, Inovatie si Tehnologie, Sustenabilitate & CSR, respectiv Reliable Brands.
"Prezenta companiei Saint-Gobain Rigips pentru al doilea an consecutiv pe lista de castigatori ai competitiei EURO-Constructii este o recunoastere a eforturilor pe care le depunem in mod constant in domeniul inovarii si pentru calitatea produselor noastre. Diploma de excelenta pentru promovarea solutiilor inovatoare si contributia speciala adusa la dezvoltarea pietei de constructii din Romania reprezinta o onoare pentru noi, dar si un motiv in plus pentru a ne continua «calatoria» in domeniul constructiilor sustenabile, pe acelasi drum plin de profesionalism. Apreciem gala EURO-Constructii, ca pe un prilej optim pentru a recompensa excelenta in afaceri a companiilor ce activeaza in sectorul national de constructii si ca pe un imbold de a ridica mereu stacheta in domeniu", a declarat Constantin Hariton, directorul general al Saint-Gobain Rigips.
Investitii pentru eficientizarea productiei si protectia mediului
Pentru 2015, conducerea diviziei Rigips estimeaza o crestere a vanzarilor locale, determinata atat de dezvoltarea pietelor de ipsos si gips-carton, cat si de preocuparea de a promova pe plan national produsele si solutiile cele mai noi, care permit obtinerea unor performante speciale pentru constructiile in care sunt aplicate. In Romania, compania detine trei fabrici: o unitate de concasare si procesare a rocii, o fabrica de placi din gips-carton si una de ipsos pentru constructii si ipsos industrial, cu spatii de depozitare proprii, toate situate in Turda, precum si un depozit in Bucuresti. Rigips implementeaza un program anual de investitii cuprins intre 1,3 milioane de euro si 2,2 milioane de euro, indreptat catre retehnologizarea unitatilor de productie si eficientizarea proceselor industriale, catre protectia mediului si dezvoltarea durabila. Acestea sunt parte integranta a strategiei de crestere a companiei si de responsabilitate fata de comunitatile in care isi desfasoara activitatea.
In 2012, Saint-Gobain Rigips a investit circa 450.000 de euro intr-un sistem de colectare, filtrare si evacuare a apelor din cariera, aproximativ 270.000 de euro intr-o unitate-pilot de reciclare a deseurilor de gips-carton, prima de acest fel din tara, care permite reutilizarea deseurilor si reducerea gradului de utilizare a rocii naturale din cariera, iar in 2013 a deschis un nou depozit si un sediu administrativ la fabrica de ipsos din Turda, reprezentand o investitie totala de circa 1,3 milioane de euro. In aceasta perioada, compania are in derulare alte proiecte investitionale pentru eficientizarea proceselor industriale, in valoare de aproape doua milioane de euro. "Am obtinut atestarea WCM (World Class Manufacturing, cel mai performant sistem de management al operatiunilor industriale), primita in decembrie 2014: «Bronz» pentru fabrica de ipsos si «Argint» pentru cea de placi din gips-carton. Aceste clasificari, obtinute in urma unor audituri ale unei echipe de specialisti straini, au fost realizate in conformitate cu un set de principii si criterii extrem de riguroase si detaliate, ceea ce confirma faptul ca fabricile noastre se afla printre cele mai performante din cadrul grupului, la nivel global", a explicat Constantin Hariton. Saint-Gobain Construction Products Romania a realizat in 2014 vanzari totale de peste 66 milioane de euro, in crestere cu 7,2% fata de nivelul din 2013, activitatea diviziei Rigips continuand sa aiba o pondere de peste 50% din afacerile totale ale companiei pe plan local.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter