Gi Group anunta o noua etapa din evolutia sa prin lansarea Gi Group Holding. Noul brand corporate si noua structura de business vor unifica si mai mult abordarea strategica, consolidand astfel pozitia de lider mondial si angajator de top al companiei in sectorul de resurse umane.
Cu sediul central in Milano, Italia, Grupul, activ in 30 de tari din intreaga lume coordoneaza activitatea a peste 6,000 de angajati si ofera suport partenerilor de business, prin furnizare informatiilor precise cu privire la piata fortei de munca. Noul holding - prin toate marcile sale cheie - ofera servicii pentru aproximativ 20,000 de companii si genereaza venituri de 3,3 miliarde de euro, fiind a cincea companie de personal ca marime din Europa si a 16-a din lume.
Principalul obiectiv al Gi Group Holding este de a genera plusvaloare conceptului ”More than work”, sprijinind candidatii in viata lor de zi cu zi si promovand medii pozitive si deschise prin reiterarea angajamentului de a crea medii de lucru placute si sigure. In acelasi timp, compania ofera locuri de munca colaborative, unde angajatii sunt liberi sa se exprime si sa propuna noi idei si solutii.
Stefano Colli-Lanzi (foto), CEO Gi Group Holding puncteaza: ”Astazi este o zi importanta din istoria companiei noastre. Inca din 1998, Gi Group a crescut si a devenit unul dintre liderii industriei de resurse umane datorita contributiei inestimabile a angajatilor din intreaga lumea. Grija pentru oameni este laitmotivul companiei noastre, iar odata cu rebranduirea misiunea noastra este si mai clara: sa contribuim la dezvoltarea unei piete sustenabile si sa subliniem valoarea personala si sociala a muncii.”
Pe termen mediu si lung, obiectivele Gi Group Holding vizeaza atat consolidarea pozitiei de lider mondial in sectorul de resurse umane cat si consolidarea pozitiei de angajator de top si campion al muncii sustenabile.
”Schimbarea denumirii subliniaza performantele ultimilor ani. Avem un model de business performant, care se bucura atat de un management de calitate cat si de o strategie aplicata pe portofolii. Activitatea noastra se bazeaza pe o cultura organizationala solida, astfel ca ne dorim sa comunicam ca o singura companie ce are in componenta institutii si clienti de top. Odata cu noul rebranding inspiram echipele, directiile de business si comportamentele. In plus, vrem sa raspundem nevoilor clientilor globali prin constituirea unui avantaj competitiv real care face diferenta pentru candidati si sustine avantajul competitiv prin intermediul transformarii digitale.”, declara Cristian Huzau, Country Manager Gi Group Romania.
In urmatorii 5 ani, strategia de business a Grupului se va concentra pe consolidarea pietelor, in locatiile in care brand-ul are deja o prezenta puternica (Italia, Brazilia, Marea Britanie, Germania, Franta, Polonia, China si Spania) si pe accelerarea dezvoltarii pe pietele cu potential mare de crestere, prin dezvoltare organica si posibile achizitii. In plus, Gi Group Holding se va concentra pe consolidarea si imbunatatirea segmentului de baza, sectorul angajatilor temporari. Un alt obiectiv strategic va fi orientarea spre segmentul de personal calificat, cu un potential considerabil, mai ales prin dezvoltarea relatiilor la nivel corporate.
In centrul strategiei se afla promovarea Muncii Sustenabile: un fir rosu care se regaseste in activitatea Grupului si al carui obiectiv este cresterea standardelor industriei prin promovarea activitatilor care contribuie la responsabilitatea comuna pentru obtinerea unor conditii de trai si de munca benefice angajatilor.
”Noul concept -Munca Sustenabila- dezvoltat odata cu rebrandingul vizeaza oamenii, companiile si institutiile alaturi de care colaboram. Pe scurt, ajutam oamenii sa inteleaga sensul si valoarea muncii lor, avand grija de bunastarea fizica si psihica, investind in dezvoltarea abilitatilor si construind relatii profesionale si de leadership. Pentru companii, conceptul se defineste atat prin imbunatatirea rezilientei, privilegierea inovatiei, crearea valorii si investitia in capitalul uman cat si prin promovarea diversitatii si incluziunii sociale. De asemenea, institutiile beneficiaza de sprijinirea politicilor active de munca, lupta impotriva muncii nedeclarate si a evaziunii fiscale, promovarea flexibilitatii durabile, reducerea nepotrivirii de competente sau promovarea trainingurilor cu scopul de a creste rata de angajabilitate a oamenilor.”, declara Cristian Huzau, Country Manager Gi Group Romania.
Ecosistemul global integreaza serviciile si resursele Gi Group Holding pentru a genera plusvaloare economica si sociala sustenabila si, pentru a dezvolta un mediu de lucru placut care se bazeaza, in acelasi timp, pe conceptul ”work further”. In plus, acesta comunica abilitatea business-ului de a transforma obiectivele si valorile in rezultate concrete. Astfel, prin intermediul sintagmei ”Changing Lives”, brandurile globale si complementare ale Grupului (Gi Group, Gi BPO, INTOO, Wyser, Grafton si TACK/TMI) ofera acum solutii adaptate mediului de business fiind pregatite sa faca fata noilor provocari. Expertiza vasta a fiecarei echipe este demonstrata prin reducerea timpului de raspuns si prin anticiparea trendurilor globale si regionale ale pietelor.
Lansarea Gi Group Holding este sustinuta cu un ecosistem digital, ce include un nou site global (www.gigroupholding.com) si o pagina dedicata de LinkedIn unde stirile, informatiile si elementele de continut vor fi transmise comunitatii noastre globale.
Cumulat pe ultimii 5 ani, intre 2017 si 2021, Grupul a inregistrat o crestere a veniturilor de 65% (+1,3 miliarde de euro). In cadrul contextului actual, rezultatele pozitive - alaturi de acest pas important din istoria companiei - subliniaza pozitia Grupului pe aceasta piata.
In Romania grupul are birouri in Bucuresti (sediul central), Arad, Brasov, Cluj-Napoca, Iasi, Oradea, Pitesti si Timisoara si ofera servicii prin intermediul a 4 divizii (Gi Group, Grafton, Gi BPO, TACK/TMI si Wyser) care plaseaza peste 5000 de candidati pe an in piata muncii.