RO EN
The cart is empty

BestJobs investeste jumatate de milion de euro intr-o noua platforma de interactiune

Fondul de investitii Neogen Capital investeste 500.000 euro si expertiza BestJobs in dezvoltarea serviciului Avocado.red, o platforma integrata care conecteaza utilizatorii cu specialisti din diferite domenii, precum terapeuti, avocati sau life coaches. Dezvoltarea platformei a inceput din august 2019, iar anul acesta a fost extinsa echipa operationala si au fost consolidate tipurile de servicii oferite.
In prezent, pe Avocado sunt disponibile servicii de life & business coaching, consultanta legala sau psihoterapie, urmand ca in perioada urmatoare platforma sa gazduiasca si alte tipuri de experti, precum mentori de business, consultanti de marketing sau nutritionisti.
"La Neogen Capital, investim doar in ce ne pricepem si proiectele sunt in general marketplace-uri in ultima perioada, categorie din care face parte si Avocado, pentru ca acopera servicii oferite cu ajutorul unor freelanceri si consultanti. Bariera digital-nedigital este din ce in ce mai subtire, ceea ce inseamna ca tehnologia aduce mai usor la indemana oamenilor diferite servicii pe care in mod traditional nu le puteau accesa in sfera digitala", declara Calin Fusu (foto), antreprenor si fondatorul platformei de recrutare Bestjobs si al Grupului Neogen.
Platforma Avocado.red se adreseaza atat persoanelor care au nevoie de un specialist, cat si companiilor care vor sa ofere astfel de abonamente angajatilor, ca beneficiu extra salarial. "Atat pe plan personal, cat si de business, fiecare dintre noi se intalneste la un moment dat cu provocari si nesiguranta. Un specialist bun este acel partener care ne asista sa gasim solutii numai bune de pus in practica. La Avocado, visul nostru este sa aducem consultantii specializati mai aproape de oameni si sa doboram barierele geografice, prin puterea tehnologiei", declara Annemarie Fabian, Business Manager Avocado, cu experienta ampla in imobiliare, business si servicii de learning.
Platforma Avocado ofera servicii de life & business coaching inca din decembrie 2019, avand in prezent peste 50 de specialisti in life coaching si peste 200 de sesiuni de coaching individual realizate, iar serviciile de consultanta legala si psihoterapie sunt disponibile din 15 iunie.
Nevoia pentru astfel de servicii exista deja de mai multa vreme in piata din Romania, urmand modele deja testate si validate pe plan international, si a fost accentuata in contextul epidemiei de Covid-19. "Am ales Avocado pentru ca ni s-a parut un tool nou pe piata, de viitor si de mare ajutor in aceste vremuri. Pentru noi a fost important ca am dat acest instrument unei echipe intregi pentru a sprijini si obiective comune, de echipa, pe langa cele individuale. Coach-ii sunt profesionisti, au experienta si se descurca bine in mediul online. E un instrument foarte bun si potrivit pentru echipele care lucreaza remote sau pentru echipe din tara", spune Alexandra Sucioaia, Senior Learning Architect Carrefour Romania, companie care foloseste deja serviciile Avocado de la inceputul acestui an.
Avocado.red este sustinut de expertiza de peste 18 ani a BestJobs: "Situatia actuala a adus si aduce schimbari la nivelul pietei muncii. Oamenii au nevoie de ghidaj, si probabil, dupa criza, companiile vor avea nevoie de noi beneficii cu care sa-si atraga si pastreze talentele. Construirea unei platforme care aduce consultanti si experti mai aproape de oameni este o forma prin care si BestJobs isi extinde impactul, cu dorinta de a servi si preintampina schimbarile din piata muncii", declara Dan Puica, CEO BestJobs.
Startup-ul Avocado.red se concentreaza momentan pe piata din Romania, insa are deja cativa specialisti internationali care pot fi accesati pe platforma. In planurile de viitor intra insa si extinderea la nivel european.
***
Avocado.red este platforma online care faciliteaza interactiuni valoroase cu profesionisti, prin care utilizatorii obtin claritate, solutii, incredere si dezvoltare. Platforma sustine comunicarea integrata cu specialistii (apeluri video, mesagerie, calendar, schimb de documente, plata etc), precum si recomandari personalizate pentru fiecare utilizator. Serviciile disponibile sunt momentan: life & business coaching, psihoterapie si sanatate mentala, consultanta juridica.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter