Utilajul de taiere DG-SM permite realizarea unei capacitati de productie de pana la 120 unitati de fereastra/schimb. Pozitionarea profilelor este precisa, fiind simplificata datorita sistemului liniar de ghidaj si a mecanismului practic de fixare. Lama pivotanta, cu actionare de jos in sus, permite taierea in unghiuri de 45° si 90°. Un sistem special de prindere faciliteaza procesarea optima a resturilor utile. Operatiunile de debitare se pot realiza in limite foarte largi, dimensiunea minima putand ajunge pana la 290 mm. Echipamentul este comandat prin intermediul unui panou de control, optimizat din punct de vedere ergonomic. Sistemul computerizat permite accesarea tuturor informatiilor utile, care sunt vizualizate pe un monitor cu ecran plat. De asemenea, ferastraul este echipat, in varianta standard, cu o imprimanta pentru etichete. DG-SM are toate setarile realizate pentru includerea ulterioara intr-o linie completa de productie. |
Tel: 0268/545.862 | Fax: 0268/545.863 | This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. www.sturtz.ro |
Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.