RO EN
The cart is empty

USG: Stabilizare a vanzarilor in primul trimestru din 2011

In primele trei luni din 2011, USG Corporation, grup nord-american specializat in productia/comercializarea de materiale de constructii de inalta performanta, a realizat o cifra de afaceri in valoare de 721 de milioane USD, in crestere cu 1% fata de perioada similara din 2010. Trebuie mentionata, de asemenea, reducerea pierderii nete pana la nivelul de 58 de milioane USD (fata de 82 de milioane USD, cat se inregistra in urma cu un an). Analiza structurala a livrarilor indica vanzari de 318 milioane USD pentru US Gypsum Company, de 76 milioane USD pentru CGC Inc si de 41 de milioane USD pentru USG Mexic. Conducerea executiva a companiei a explicat ca, pe piata de profil, cererea continua sa se situeze la un nivel scazut. Anumite semne de imbunatatire a situatiei generale au devenit perceptibile in ceea ce priveste sectorul imobilelor comerciale, precum si cel de modernizare si reabilitare, insa domeniul constructiilor noi cu destinatie rezidentiala este, in continuare, in declin. In pofida dificultatilor inerente perioadei de recesiune, s-a reafirmat intentia de continuare a strategiei ce presupune focalizarea pe incurajarea initiativelor ce vizeaza imbunatatiri operationale, considerate a fi singurele parghii ce pot contribui in mod eficient la consolidarea rezultatelor financiare. Estimarile pe termen lung confirma stabilitatea afacerii, odata cu finalizarea crizei urmand a fi exploatate oportunitatile ce vor aparea atat in planul productiei, cat si in cel al distributiei. Informatii suplimentare, la www.usg.com  

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter