RO EN
The cart is empty

URALITA: Consolidare a vanzarilor in Europa de Est si Federatia Rusa

Grupul spaniol Uralita, implicat in productia de materiale pentru constructii (sisteme de izolare, gips, tigle pentru acoperisuri, tevi etc.), a raportat pentru anul fiscal 2010 vanzari de 683 de milioane de euro, in scadere cu 3% fata de 2009. Din punct de vedere al distributiei geografice, livrarile din Europa Centrala si de Vest au totalizat 287 milioane de euro (nivel similar celui din 2009), cele realizate in Europa de Est, Federatia Rusa si Turcia au crescut cu 12%, pana la nivelul de 151 milioane de euro, in vreme ce in Spania cifra de afaceri s-a contractat cu 13% (245 milioane de euro). Analiza pe segmente de activitate indica o consolidare a diviziei de solutii pentru interior (547 milioane de euro, in crestere cu 2%), in vreme ce sectia de tubulatura a inregistrat un regres de 24% (85 milioane de euro). Situatia in ceea ce priveste sistemele pentru acoperisuri a fost oarecum stabila, diminuarea fiind de numai 5% (51 de milioane de euro). Oficialii companiei afirma ca afacerile cu materiale de izolare au fost caracterizate de un grad puternic de eterogenitate din punct de vedere temporal. Astfel, daca in prima jumatate a lui 2010 cererea a fost extrem de scazuta, in semestrul al doilea s-au consemnat solicitari masive, venite in special de la beneficiari din tarile Europei de Est. Pe termen scurt, specialistii companiei estimeaza - pe baza unor factori precum pozitia privilegiata detinuta pe piata izolatiilor din zona de est a continentului si capacitatea mare de adaptare la cerintele pietei - ca veniturile vor creste in 2011 (in special cele provenite din activitatile externe). Informatii suplimentare, la www.uralita.com 

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter