RO EN
The cart is empty

SAINT-GOBAIN: Vanzari de peste 30 miliarde euro in primele noua luni

Producatorul de materiale de constructii Saint-Gobain (Franta) a inregistrat, in primele noua luni ale acestui an, o cifra de afaceri de peste 30 miliarde euro, in crestere cu 5,5% fata de aceeasi perioada din 2009. "Cifrele disponibile pentru trimestrul al treilea indica o continuare a trendului ascendent, vanzarile grupului majorandu-se cu 7,8%, la 10,47 miliarde euro. Am consemnat rezultate pozitive la nivelul tuturor diviziilor, cele mai importante cresteri fiind semnalate in tarile cu economii aflate in curs de dezvoltare din Asia, in timp ce, in Europa si America, s-a raportat o usoara revenire a cererii", sustin oficialii Saint-Gobain. Din punct de vedere al structurii vanzarilor, divizia de materiale inovatoare a inregistrat o majorare de 20,2% (+14,8% in cadrul sectorului de sticla /vitraje si +27,6% pe segmentul de materiale de inalta performanta), respectiv de la 5,75 miliarde euro in primele trei trimestre ale anului trecut la 6,9 miliarde euro in intervalul similar din 2010. O crestere usoara, de 3,5% s-a raportat in cadrul diviziei de produse pentru constructii (8,27 miliarde euro), in timp ce sectorul de distributie a materialelor de constructii a sporit cu numai 0,6%, la 12,9 miliarde euro. Valoarea vanzarilor din cadrul diviziei de ambalaje din sticla a crescut cu 2,4%, la 2,68 miliarde euro. Din punct de vedere al distributiei geografice, s-a inregistrat o diminuare moderata numai in Franta (-1,2%), in timp ce in alte regiuni s-a mentinut un trend ascendent: celelalte tari vest-europene (+2,2%), America de Nord (+12,6%) si regiunea Asia-Pacific (+24,8%). Informatii suplimentare, la www.saint-gobain.com

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter