RO EN
The cart is empty

RIGIPS: Crestere usoara a afacerilor si estimari moderat-pozitive pentru 2013

Constantin Hariton, directorul general al Saint-Gobain Rigips, divizia specializata in comercializarea sistemelor din gips-carton, plafoane casetate și ipsos din cadrul producatorului de materiale de constructii Saint-Gobain Construction Products Romania, a raportat o crestere de 2% a cifrei de afaceri din 2012 fata de nivelul anului anterior. Pentru 2013, directorul general al companiei mizeaza pe o continuare a evolutiei pozitive a vanzarilor, pe fondul notorietatii brandului Rigips si al lansarilor de noi produse si solutii programate pentru anul in curs. De asemenea, strategia de dezvoltare abordata de conducerea diviziei se bazeaza pe diversificarea tipurilor de servicii oferite, pe o politica de marketing adecvata strategiei de crestere si pe un efort mai consistent de transferare a cunostintelor catre colaboratori.
 
- Precizati obiectivele companiei pe termen mediu.
- Prin natura ariei sale de expertiza, Saint-Gobain Rigips isi concentreaza atentia asupra crearii unui habitat estetic, confortabil si economic, in deplin respect fata de mediu, imbinand in mod unic traditia indelungata cu inovatia. Principalul obiectiv al grupului si, implicit, al companiei Rigips, este de a fi optiunea preferata a utilizatorilor de materiale de constructii activi in domeniul Habitat-ului, oferind partenerilor noștri solutii, sisteme si servicii inovatoare de calitate superioara, apte sa raspunda celor mai diverse nevoi constructive, functionale, estetice si economice.
- Care sunt noile produse si servicii lansate pe piata?
- Unul din principalele obiective ale grupului Saint-Gobain este dezvoltarea si lansarea de produse inovatoare, care sa raspunda problemelor tot mai pregnante de efi cienta energetica, crestere durabila si protectie a mediului inconjurator. Astfel, in ultimii doi ani am lansat o serie de produse inovatoare, cum ar fi placa mini Rigips 600, dedicata renovarilor (ce permite transportul, manipularea si utilizarea in locuri cu dimensiuni reduse), placa Rigips Fonic (dedicata ameliorarii considerabile a confortului acustic al incaperilor), panoul Rigitherm (compus din gips-carton si polistiren, ideal pentru izolarea termica la interior a incaperilor), placile tip Rigidur (cu rezistenta deosebita la impact, folosita cu precadere in spatii cu functiuni spitalicesti si educationale dar si in cele din domeniul turismului), precum si o gama noua de profi le metalice si accesorii adaptata cerintelor si noilor tipuri de panouri lansate pe piata. De asemenea, am relansat gama de gleturi si tencuieli din ipsos Rimano, cu formule imbunatatite și am introdus plafoanele acustice Ecophon.
- Cum credeti ca se va dezvolta piata constructiilor din tara noastra in perioada urmatoare?
- Speram ca in 2013 piata constructiilor va ramane, cel putin, la același nivel si nu va inregistra o nou a scadere. Cu toate acestea, nu putem fi foarte optimisti si cred ca ar trebui sa luam in considerare si o serie de factori externi: dependenta directa de performanta economiilor europene 70% din exporturi merg in UE), dar si prabusirea continua a investitiilor straine directe in Romania. De asemenea, avand in vedere tendinta economica actuala, rata de absorbtie extrem de scazuta a fondurilor europene, infl uenta majora si intamplatoare a agriculturii asupra cresterii economice, stagnarea diverselor programe cu sustinere de la bugetul de stat, precum si pauperizarea populatiei, per ansamblu factori deloc favorabili, as spune ca sansele de redresare a consumului intern in sectorul nostru sunt minime. Daca luam in serios diversele prognoze de crestere anuntate de institutiile nationale si internationale, se pare ca PIB-ul ar evolua pozitiv cu circa 1,5%, insa doar in conditiile implementarii si respectarii datelor limita ale unor programe impuse de FMI.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter