RO EN
The cart is empty

RECTICEL: Mentinere a vanzarilor si profitului la cote acceptabile

Grupul Recticel (din Belgia), specializat in productia/comercializarea materialelor izolatoare destinate utilizarii in domeniul constructiilor, a anuntat, pentru intervalul ianuarie - iunie 2012, o cifra de afaceri de 680,2 milioane de euro, in scadere cu 2,8% fata de perioada similara din anul precedent. In ceea ce priveste profitabilitatea s-a consemnat o stabilizare, veniturile nete mentinandu-se la aproximativ aceeasi cota ca in 2011 (12 milioane de euro). Din punct de vedere structural, incasarile diviziei de spume flexibile au fost de 303,5 milioane de euro (+0,4%), cele aferente sectiei de produse de suport au totalizat 133,6 milioane de euro (-5,6%), in vreme ce departamentul sistemelor de izolare a comunicat livrari in valoare de 109,5 milioane de euro (+0,8%). Defalcarea rezultatelor diviziei de spume flexibile indica vanzari de 184,7 milioane de euro pentru segmentul "confort", de 107,6 milioane de euro pentru produsele tehnice si de 11,2 milioane de euro pentru materialele compozite. Un demers similar realizat pentru sectia produselor de izolare releva incasari de 101,2 milioane de euro pentru materialele destinate utilizarii in domeniul constructiilor si de 8,3 milioane de euro pentru modelele cu aplicatii industriale. Avand in vedere mediul economic extrem de instabil, potentialul de crestere pe termen scurt este imposibil de conturat, insa conducerea societatii afirma ca a luat decizia continuarii strategiei definite pentru intervalul 2010 - 2015. Informatii suplimentare, la www.recticel.com    

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter