RO EN
The cart is empty

Piritex vizeaza dublarea vanzarilor

Dan Popescu (41 de ani)
Functia/ Firma: din 2004 - Director National de Vanzari - Piritex Project Team;
Experienta profesionala: 1994 - Interbrands, Key Account Manager; 1996-1999 Director Regional de Vanzari la Wrigley Romania; 1999-2002 Director de Vanzari Laro; 2002 – 2004 Director Regional de Vanzari Piritex;
Studii: absolvent al Facultatii de Constructii din Bucuresti;
Stare civila: casatorit (un copil).

Concept integral autohton, Piritex s-a lansat in 1994 ca principal importator si distribuitor de materiale pentru decoratiuni interioare. Pe o piata deficitara in acest domeniu, Piritex s-a dezvoltat rapid astfel ca, in 1996, activitatea firmei se desfasura deja intr-o hala de 2.500 mp (in Zona Industriala Brazi – Prahova). Din 1998, odata cu includerea in oferta a produselor profesionale, compania a devenit cunoscuta ca furnizor de solutii complete in domeniul pardoselilor calde. In prezent, firma are in portofoliul de produse: parchet, covoare, mocheta, covoare PVC, pardoseli suprainaltate si epoxidice, terenuri de sport interioare si exterioare, adezivi si accesorii, precum si materiale pentru constructii si PAL melaminat. Produsele sunt destinate atat domeniului casnic, cat si celui profesional.


- Care este valoarea investitiilor preconizate a se realiza in 2008?
- Pentru anul in curs, principala investitie consta in finalizarea noului sediu si a spatiilor pentru depozitare aferente. Obiectivul, ce va fi amplasat in Parcul Industrial Ploiesti, va avea o suprafata desfasurata de 25.000 mp si o arie totala construita de 15.000 mp (din care 13.000 mp de spatii pentru depozitare). Proiectul necesita fonduri de 10 milioane de euro. La aceasta se adauga si deschiderea de noi depozite de «cross-docking» (ce presupun diminuarea timpului de stocare a marfii, dinamizand circuitul dintre distribuitor si producator), in prezent numarul acestora fiind de 11 la nivel national.

 - Cum a evoluat segmentul de piata specific?
- Piata materialelor de constructii a crescut accentuat in 2007, iar majorarea a fost resimtita, desigur, si pe segmentul acoperitorilor calde pentru pardoseala. Pentru 2008, se estimeaza o majorare a acesteia de circa 20%, fapt ce se va reflecta, desigur, si in segmentul specific.

 - Mentionati noile produse si servicii lansate pe piata.
- Portofoliul nostru a fost imbogatit cu materiale pentru constructii si PAL melaminat. Daca pentru PAL si OSB lucram cu partenerii traditionali, pentru celelalte produse am inceput sa dezvoltam marci proprii, impreuna cu producatorii locali sau externi. Prima marca Piritex, care a intrat deja in reteaua nationala de comercializare, este Thermostar - ce reuneste produse destinate realizarii sistemelor complete de termoizolatie: polistiren expandat, plasa si adeziv pentru polistiren, accesorii si vata minerala. Totodata, vom continua actiunile de specializare a echipelor de vanzari pentru a putea oferi clientilor solutii complete. De asemenea, intrucat pe piata din Romania montajul corect al sistemelor de pardoseli este o adevarata provocare, am inceput sa asiguram chiar noi aceste servicii, prin intermediul echipelor de montatori formati si acreditati de furnizori.

 - Care sunt rezultatele financiare ale firmei?
- In 2007 am realizat o cifra de afaceri de 65 milioane de euro, iar pentru anul in curs ne propunem dublarea acesteia, prin concentrarea pe pietele deja deschise. Detinem magazine si francize Piritex in toate municipiile si intentionam sa ne extindem si in orasele mici si medii. In prezent, dispunem de 60 de magazine.

 - Cum considerati ca va evolua piata constructiilor?
- Apreciem ca, in special in zona rezidentiala, va creste cu aproximativ 30% anual, datorita investitiilor imobiliare autohtone si straine pe fondul deficitului locativ. Acestea vor fi directionate catre orase importante, cum ar fi: Bucuresti (zona limitrofa), Cluj-Napoca, Timisoara, Iasi, Constanta.

 - Caracterizati starea concurentiala din zona de activitate.- Si din punct de vedere concurential si din cel al cererii, piata romaneasca de acoperitori calde pentru pardoseli este inca imatura. Este adevarat ca, in ceea ce priveste sectorul de pardoseli casnice, lucrurile au inceput sa devina mai previzibile de la an la an. Acest segment este, inca, foarte sensibil la pret, calitatea produselor fiind lasata pe plan secund. Piata pardoselilor profesionale, in schimb, trebuie construita, intrucat in Romania multe dintre solutii nu se cunosc, iar furnizorii sunt putini. Informatii suplimentare, la www.piritex.ro

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter