RO EN
The cart is empty

KUMA: Majorare cu 10% a rulajului din 2015 si noi estimari pozitive

Kuma Romania, unul dintre principalii producatori locali de lavoare, blaturi si mobilier pentru bai si bucatarii sub brandurile Kuma si Nordline, a incheiat anul 2015 cu un rulaj de 3,3 milioane de euro, in crestere cu circa 10% fata de nivelul din 2014. Pentru anul in curs, conducerea companiei estimeaza o crestere cu inca 10%, pana la circa 3,6 milioane de euro. "Majorarea cifrei de afaceri in 2015 se datoreaza, in principal, intensificarii vanzarilor in retail pe piata scandinava. Totodata, am remarcat si o revigorare a proiectelor din Romania, ceea ce ne incurajeaza estimarile de crestere pentru acest an, vizand un avans pana la circa 3,6 milioane de euro", a declarat Camelia Olesen, director executiv al Kuma Romania.
Investitiile realizate de companie anul trecut s-au ridicat la aproximativ 230.000 de euro, suma ce a inclus atat imbunatatirea sistemelor de ventilatie in sectia de turnare din fabrica, cat si extinderea spatiului cu doua noi sectii (de finisare si stocare).
Alte obiective stabilite de conducerea companiei pentru anul in curs vizeaza majorarea productivitatii si accesarea de fonduri europene pentru IMM-uri, in vederea extinderii capacitatii de productie si achizitia de noi utilaje. In acest sens, Kuma are in plan demararea unor investitii totale de 800.000 de euro, o parte putand fi sustinute din fonduri europene.
 
Planuri de extindere a exporturilor in Austria, Ungaria si Marea Britanie
Din 2016, Kuma livreaza produse pe piata dominicana, planurile pentru perioada urmatoare vizand tari precum Austria, Ungaria si Marea Britanie. "Partenerii nostri danezi au identificat potentialul zonei Caraibe pentru proiecte potrivite companiei. Exista o piata in crestere pe segmentul hotelier, dar si o nisa pe retail, designul si calitatea lavoarelor Kuma asigurand succesul produselor noastre", a precizat Camelia Olesen.
Datorita similitudinilor latine, a modului de prezentare a produsului, dar si a asemanarilor in ceea ce priveste preferintele estetice, Kuma Romania va coordona in mod direct afacerile companiei pe piata dominicana, fiind luata in calcul chiar si o unitate de productie in aceasta zona. "Planurile noastre vizeaza investitia intr-o fabrica in Republica Dominicana pana la finele anului 2018, aceasta urmand sa produca lavoare si blaturi pentru bucatarii", a subliniat reprezentanta companiei.
Mai mult, expansiunea Kuma in acest an pune un accent major pe exporturi, urmatoarele tari vizate fiind Austria, Ungaria si Marea Britanie, toate demonstrand un potential crescut pe piata proiectelor hoteliere, comerciale si de cladiri de birouri. De asemenea, pentru identificarea noilor parteneri si prezentarea celor mai recente tendinte in ceea ce priveste materialele si culorile din noile game Kuma, in perioada urmatoare, compania va fi prezenta la doua targuri de profil organizate in Ungaria si Austria.
***
Kuma Romania este o companie romano-daneza lansata pe piata locala in 1998, fiind specializata pe producerea de lavoare de bai pentru proiecte rezidentiale, comerciale, de birouri si de utilitate publica, blaturi de bucatarii in suprafata continua cu chiuveta, glafuri de ferestre si balcoane, mese de bar/ restaurant, receptii pentru hoteluri, concepte SPA si mobilier modular marca Nordline pentru bai si bucatarii. In Romania, compania detine o fabrica la Banesti, produsele societatii fiind disponibile pentru vanzare in showroom-uri specializate, precum cele detinute de Delta Design, Romstal, Piastrelle, Pazo Group, Ambient, dar si in magazine mici si exclusiviste din tara.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter