RO EN
The cart is empty

KINGSPAN: Majorare de 8% a afacerilor, pe baza diferentierii produselor

Managerii producatorului de panouri termoizolante si alte elemente pentru fatade Kingspan - Irlanda au anuntat, cu prilejul adunarii generale anuale a actionarilor, ce a avut loc la data de 20 aprilie a.c., ca societatea a inregistrat, in primul trimestru al anului in curs, venituri totale in crestere cu +8% fata de intervalul similar din 2017 pentru baza comparativa „like-for-like” (LFL), care exclude impactul achizitiilor si fluctuatiilor de schimb valutar. La rate constante de schimb, majorarea a fost de +12%, iar impactul (pre)achizitiilor si al fluctuatiilor valutare a fost de +1%, astfel incat rulajul s-a plasat la 895 milioane de euro. „Pe segmente de activitate, la panourile termoizolante saltul a fost de +4%, pentru placile de izolare s-a constatat o crestere de +7%, la produsele pentru mediu majorarea s-a plasat la +6%, iar divizia Light & Air s-a remarcat printr-o sporire de +56%, singura scadere fiind raportata in cazul pardoselilor de acces (-11%)”, a declarat Gene Murtagh, CEO al Kingspan.
Ca lider global in domeniul materialelor de izolare de inalta performanta si in cazul sistemelor pentru anvelopa imobilelor, Kingspan detine actualmente, dupa cum au aratat managerii sai, pozitii de lider al pietei in Marea Britanie, Europa continentala, ambele Americi si Australasia. Proprietar al unei tehnologii patentate, ce permite diferentierea produselor performante (factor preponderent al dezvoltarii afacerilor sale), grupul livreaza panouri termoizolante in proportie de 63% din total, 21% fiind cota placilor de izolare si 6% cea de pe segmentul Light & Air, sortimentele pentru mediu si pardoselile de acces avand ponderi de cate 5%. Reiterand in fata actionarilor rezultatele din 2017 (cand rulajul s-a plasat la 3,7 miliarde euro, iar profitul comercial EBITA a ajuns la 377,5 milioane de euro), Gene Murtagh a aratat ca, in continuare, motorul de dezvoltare a afacerilor ramane cel legat de eficienta energetica si conversie (85%), diferenta revenind altor factori.
Ca structura geografica, 44% din vanzari se efectueaza in Europa continentala, 25% in Marea Britanie, 20% in America de Nord si de Sud, 7% in restul lumii si 4% in Republica Irlanda. In functie de aplicatie, 70% din comenzi provin de la beneficiari din sectorul imobilelor comerciale/industriale, 18% de la utilizatori din mediul rezidential si 12% de pe segmentul cladirilor de birouri si centrelor IT. In plus, 80% din livrari sunt cele de produse destinate constructiilor noi, iar diferenta revine lucrarilor de renovare. Metoda preferata de vanzare este cea directa (70%), o pondere de 30% revenind distributiei prin intermediul unor colaboratori.
***
In Romania, grupul de origine irlandeza (care a raportat vanzari globale de 3,7 miliarde euro in 2017) coordoneaza activitatea biroului de vanzari Kingspan, din Capitala (fondat in anul 2003), ce promoveaza paneluri termoizolante si sisteme de fatada, respectiv produse pentru medii controlate. Ce mai recenta declaratie, depusa la Ministerul Finantelor Publice (MFP), atesta ca in 2015 societatea din tara noastra a raportat o cifra de afaceri de 34,8 milioane de lei, in conditii de profitabilitate. In cadrul portalului MFP se mai arata, cu privire la aceasta companie, ca data celei mai recente prelucrari a declaratiilor (cereri de inregistrare/mentiuni de la ONRC sau declaratii de inregistrare/mentiuni de la organul fiscal competent, de catre ANAF) este 2 ianuarie 2018. Informatii suplimentare, la www.kingspan.com

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter