RO EN
The cart is empty

IZOCAM: Scadere cu 12% a volumului exporturilor, in 2009

Compania Izocam Ticaret ve Sanayi AS (din Turcia), producator de materiale termoizolante, a inregistrat, anul trecut, o cifra de afaceri de 206,4 milioane de lire turcesti (1 TRY = 0,48 EUR, conform cursului la zi al BNR), in scadere cu 16,6% fata de nivelul din 2008 (247,5 milioane TRY). Activitatea grupului a fost afectata de recesiunea economica care a generat diminuarea cererii, precum si de modificarile preturilor materiilor prime si de instabilitatea de pe pietele financiare. Vanzarile de produse izolatoare din Turcia s-au redus cu 11%, in timp ce valoarea exporturilor s-a depreciat cu 14% si volumul acestora cu 12%. Astfel, cele mai importante livrari au fost realizate in Turcia (171,3 milioane TRY), in timp ce exporturile au insumat 48,2 milioane TRY. Activitatile grupului includ fabricarea si comercializarea unei game diversificate de materiale specifice, ale caror volume de productie din 2009 au fost de: 25.466 tone de vata de sticla, 36.395 tone de vata bazaltica, peste un milion de metri patrati de panouri termoizolante, 285.232 mc de polistiren extrudat, 1.317 tone de polistiren expandat si 1.436 tone de cauciuc elastomeric.
Izocam este membra a grupului Koç, cel mai mare concern din Turcia, care coordoneaza activitatea a 108 societati. Produsele companiei sunt importate si in Romania, cei mai importanti colaboratori autohtoni ai concernului fiind firmele Swisspor (din Ploiesti), Kronmat (Brasov), Midars si Eurotabros, din Bucuresti. Informatii suplimentare, la www.izocam.com.tr

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter