RO EN
The cart is empty

CERSANIT: Dinamizare a vanzarilor de obiecte sanitare

Cersanit Romania SA, subsidiara autohtona a grupului polonez Cersanit SA - unul dintre cei mai importanti producatori de echipamente pentru baie la nivel mondial - a inregistrat o cifra de afaceri de 40 milioane de lei in primul semestru din 2010. Pentru urmatoarele sase luni reprezentantii societatii estimeaza realizarea unor venituri similare. "In perioana ianuarie - iunie activitatea companiei a fost in crestere fata de nivelul din 2009, iar tendinta ascendenta se va mentine pana la sfarsitul anului. Totusi, pentru ultimul trimestru ne asteptam la o scadere sezoniera a domeniului constructiilor si o ajustare treptata a cresterii veniturilor din cauza masurilor de austeritate luate de Guvern. Programul impus de Executiv se va reflecta in scaderea puterii de cumparare a populatiei, avand ca rezultat reducerea consumului care va afecta vanzarile firmei. Astfel, anuntul intempestiv de crestere a TVA a creat incertitudini pe piata. In magazinele de bricolaj cele mai multe preturi au trebuit schimbate, vanzarile fiind blocate circa trei zile. In pofida presiunilor asupra cererii, am reusit sa ne adaptam noilor conditii", a declarat Eduard Giugila, director de marketing al companiei. Potrivit reprezentantului firmei, cel mai dinamic segment ramane cel al mobilierului de baie. Recent incluse in oferta Cersanit, produsele specifice au beneficiat de promotii si expunere semnificativa in showroom-urile societatii. De asemenea, in urmatoarele luni sunt previzionate cresteri moderate ale vanzarilor pentru toate categoriile de produse din portofoliu: obiecte sanitare, placi ceramice (gresie si faianta marcile Cersanit si Opoczno) si teracota (Romanceram). Informatii suplimentare, la www.cersanit.ro

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter