RO EN
The cart is empty

ARMSTRONG: Majorare de peste 20% a vanzarilor de pardoseli din lemn

Echipa manageriala a producatorului de sisteme pentru pardoseala Armstrong estimeaza ca activitatea in domeniul constructiilor comerciale va ramane constanta pe termen scurt, cresterea pe acest segment stabilizandu-se, pe plan comunitar, la nivelul de aproximativ 5% (cat s-a inregistrat in trimestrul al doilea din acest an). In intervalul iulie - septembrie 2013, vanzarile societatii au cumulat 729,7 milioane USD, fiind cu 5% mai mari in raport cu perioada similara din 2012. Divizia de materiale pentru constructii a comunicat incasari de 335,5 milioane USD (+2,9%), iar cea de pardoseli elastice a consemnat venituri de 246,2 milioane USD (situate la o cota similara celei raportate in trimestrul al treilea al anului precedent). Cea mai importanta dinamica a fost inregistrata de sectia de produse din lemn pentru executia de podele, care a anuntat vanzari in majorare cu 20,9%, pana la cota de 148 milioane USD. Evolutia spectaculoasa pe acest din urma segment a fost generata de majorarea substantiala a cererii, completata de sporirea preturilor de livrare, ca urmare a masurilor specifice adoptate in 2012. Pe piata din Romania, societatea promoveaza, prin intermediul reprezentantei Armstrong Building Products, sisteme de pardoseli comerciale si plafoane cu protectie acustica, produsele fiind disponibile la distribuitori precum Baustoff+Metall, Euro Marketing Building, G&G Romania, Grisco Construct, Galileo by Menatwork, Ravago, Saint-Gobain Construction Products Romania si Siniat. Informatii suplimentare, la www.armstrong.com

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter