RO EN
The cart is empty

ALGABETH: Consumul de materiale din piatra naturala a depasit 50 milioane de euro

Consumul de produse pentru finisare din piatra naturala a depasit pragul de 50 de milioane de euro in 2016, printre materialele aflate in topul cererii aflandu-se, in continuare, marmura, granitul si travertinul, potrivit estimarilor lui Prospathopoulos Konstantinos, directorul general al Algabeth SGI, subsidiara locala a holdingului elen Stone Group International si unul dintre cei mai importanti furnizori de piatra naturala din Romania. "Evolutia semnificativa a pietei din ultimii ani este fireasca, avand in vedere ca materialele sunt foarte durabile si, in acelasi timp, ecologice, iar proprietarii, arhitectii si constructorii le urca tot mai sus in topul preferintelor. In casele romanilor se regasesc mai frecvent materiale de calitate superioara si, mai ales, din piatra naturala. Aceasta tendinta de crestere se va mentine si in anii urmatori, intrucat clientii constientizeaza tot mai mult faptul ca investitia in materiale de calitate isi va demonstra eficienta in timp", a declarat reprezentantul Algabeth.
Potrivit datelor companiei, printre tendintele din domeniu se va afla, in acest an, utilizarea culorilor pastel, a diferitelor nuante de gri si acvatice. Totodata, mozaicul cu placi mici se va mentine in preferinte, materialul fiind deja clasic in amenajarile interioare atat pentru pereti, cat si pentru pardoseli. "Aceasta abordare creativa ajuta mult, mai ales in amenajarea spatiilor mici, pentru ca efectul este de aerisire si luminozitate. Formele si modelele geometrice sunt folosite de foarte mult timp si se vor mentine in topul cererilor si in 2017, datorita tendintei generale de a crea un ambient cat mai echilibrat si mai placut. De la hexagon pana la poligon si cerc, toate formele geometrice stau la dispozitie pentru a transforma ideile in realitate", a precizat Prospathopoulos Konstantinos.
In continuare, printre principalele criterii de achizitie a produselor din piatra naturala se vor mentine modelul, culoarea si disponibilitatea in stoc.
 
Vanzari anuale de peste 7,5 milioane de euro
Cifra de afaceri a companiei Algabeth s-a stabilizat, in ultimii ani, la circa 7,5 milioane de euro, nivel ce se va mentine, cel mai probabil, si in 2017, potrivit datelor societatii. "In acest an ne vom concentra pe deschiderea unor noi canale de distributie, dar si pe consolidarea depozitului din judetul Prahova. Aceste investitii au ca scop plasarea produselor din piatra naturala cat mai aproape de clientul final si de nevoile acestuia, prin puncte logistice nou-infiintate, dar si printr-o inovatie pentru domeniul constructiilor, reprezentanta de platforma de e-commerce stona.ro", a mai spus Prospathopoulos Konstantinos.
Anul trecut, Algabeth a lansat divizia de retail a companiei, disponibila prin intermediul magazinului online www.stona.ro si conducerea societatii estimeaza o crestere mai mare pe acest segment. "Pe site sunt concentrate toate materialele uzuale ce pot fi folosite in orice casa. Plusul companiei noastre este ca, prin fabrica de dimensiuni mari pe care o detine, pot fi produse materiale personalizate, precum trepte, blaturi, glafuri si altele, la orice dimensiune solicitata" a mai spus reprezentantul firmei.
***
La nivel national, Algabeth SGI detine o fabrica, un depozit si un showroom in comuna Brazi (judetul Prahova). Compania este cel mai mare importator de marmura si granit din Romania, avand in stoc peste 500 de modele de piatra naturala (120 de modele de marmura, 230 - de granit, 20 de sortimente de travertin, alte 20 de calcar, 15 modele de onix etc.).
 

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter